ZF 24

Criza a adus ieftinirea. Dar care sunt marile costuri ale pretului mic?

07.06.2010, 12:36 20

El ieftineste, noi am ieftinit, ea are preturi scazute, ei vorsi mai ieftin; altii sunt putin mai scumpi, dar au servicii maibune. Noi cumparam doar ieftin, el spune ca e prea sarac pentru acumpara ieftin. Lumea e plata, s-a globalizat; inseamna aceasta caa devenit ea si ieftina? - se intreaba BUSINESS Magazin.

Intors la conducerea producatorului de bere Bergenbier dupa un ansi mai bine, Mihai Ghyka marturisea recent ca a gasit o altaatmosfera in randul consumatorilor. Managerul vorbeste de omodificare a prioritatilor individului si ale familiei sale, indusade lipsa orizontului de iesire din criza si de vestile negative dezi de zi.

Consumatorul a decis ca poate sa mai astepte pana sa-si schimbemasina, poate sa si manance mai ieftin si poate sa se rezume lastrictul necesar pentru a se asigura ca maine, cand poate nu va maiavea de lucru sau va avea un salariu mai mic, sa aibaeconomii.

Cultura produsul ieftin poate avea insa costuri ridicate. Spreexemplu, produsele ieftine inseamna risipa de materii prime, deenergie si de creativitate dar ofera, pe de alta parte, o sansa desupravietuire unor zone defavorizate.

Cititi mai multe despre marile costuri ale pretuluimic pe www.businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO