ZF 24

După şocul din 2009, agenţiile de turism au reînvăţat reţeta creşterii

După şocul din 2009, agenţiile de turism au...

Autor: Dana Ciriperu

10.05.2015, 21:00 147
Agenţiile de turism, unul dintre businessurile care au simţit rapid efectele crizei în 2009, şi-au revenit după declinul abrupt de la începutul crizei şi se îndreaptă spre o cifră de afaceri de 4 mld. lei, arată o analiză a ZF făcută pe baza datelor de la mfinante.ro.

Sectorul care grupează atât activităţile agenţiilor de turism, cât şi pe cele  ale tur-operatorilor s-a restructurat după scăderea cifrei de afaceri cu peste 25% în 2009, restructurare care a dus la tăierea a o mie de locuri de muncă. În cele peste 3.500 de agenţii de pe piaţa locală lucrau în 2013 aproape 10.800 de oameni, care au asigurat o cifră de afaceri medie pe companie de un milion de lei. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO