ZF 24

Germania: Unilever scumpeste produsele cu 15% pentru a face fata costurilor

04.06.2008, 16:52 15

Univeler a anuntat ca intentioneaza sa urce preturile produselor sale din Germania cu pana la 15% pentru a face fata costurilor prea mari de productie, informeaza just-food.com.

"Am ridicat deja preturile la inceputul anului si acum le vom ridica din nou", a declarat un purtator de cuvant al companiei.

"Aproape 500 de produse vor suferi o crestere a preturilor - inclusiv brandurile de margarina si produsele Knorr".

"Nu putem face nimic in privinta reducerii costurilor si cresterii productivitatii, acestea fiind in atentia noastra de cativa ani incoace. Acum suntem nevoiti sa urcam preturile pentru a balansa costurile mai mari ale materiilor prime".

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO