ZF 24

Meciul Liverpool – Urziceni, vandut in pachetele agentiilor de turism

27.01.2010, 12:53 18

Agentia de turism Travel Studio, specializata in turism pentruevenimente sportive si concerte, urmareste sa vanda 20 de pacheteturistice pentru meciul de fotbal Liverpool - Unirea Urziceni, din18 februarie, din saisprezecimile Cupei UEFA.

Potrivit reprezentantilor companiei, pachetul a fost realizat inurma cererii din partea unor clienti care obisnuiesc sacalatoreasca in alte tari pentru a participa la evenimentesportive.

"Am avut cereri si clienti interesati. Din ce am observat, suntoameni de peste 30-35 de ani, pasionati de sport si care merg siimpreuna cu copii. Pachetele se adapteaza, unii optand pentru maimulte zile, ceea ce inseamna chiar un concediu", a declaratValentin Avram, directorul general al Travel Studio.

Agentia a pus in piata doua pachete, de 189 si respectiv 199 deeuro/persoana, care includ biletul la meci, taxele locale si cazarepentru doua nopti in centrul orasului Liverpool.
In 2009 compania a realizat pachete turistice si pentru meciuri defotbal din campionatul italian, cel spaniol sau englezesc, dar sipetnru Champions League.

"Am organizat pachete si pentru Steaua, in Champions League.Fotbalul si concertele vand bine. In 2009 cel mai cerut a fostpachetul pentru concertele U2 (formatie rock britanica - n.red) sila fel cred ca va fi si in 2010", a spus Avram.

El a adaugat ca cei mai multi clienti sunt inregistrati insapentru pachetele automobilistice, unde sunt atrasi clienticorporate. In pachetele de 500-700 de euro sunt incluse circuiteeuropene de automobilism unde pot fi pilotate supercaruri Ferrari,Lamborghini sau Aston Martin de peste 400 CP."In principal clientiisunt companii de anvelope sau serviceuri auto care vor sa oferecadouri angajatilor sau clientilor", a spus Avram.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO