ZF 24

Oxette: Suntem în plin proces de dezvoltare a segmentului online. Clientele ne contactează pe Facebook

Alexandra Popescu, country manager al Oxette România: „Suntem în plin proces de dezvoltare a segmentului online pentru că deja avem foarte multe cliente care ne contactează pe Facebook. Credem că în două-trei săptămâni site-ul va fi gata.“ Fotograf: Marius Dumbrăveanu

Alexandra Popescu, country manager al Oxette România: „Suntem în plin proces de dezvoltare a segmentului online pentru că deja avem foarte multe cliente care ne contactează pe Facebook. Credem că în două-trei săptămâni site-ul va fi gata.“ Fotograf: Marius Dumbrăveanu

Autor: Roxana Petrescu

22.03.2015, 09:04 772

Magazinele de ceasuri şi bijuterii Oxette, deţinute integral de grupul elen Perideo, au terminat anul trecut cu o creştere a afacerilor de circa 25%, iar în 2015 o parte importantă din avansul businessului ar urma să fie generată de vânzările online.

În plus, compania este pe cale să deschidă un nou magazin la Iaşi, iar pentru anul viitor are pe agendă încă două deschideri de magazine.

În 2013, potrivit celor mai recente informaţii de la Ministerul Finanţelor, magazinele Oxette au generat afaceri de 4,9 milioane de lei.

„Avem şase magazine, două în Bu­cureşti, AFI şi Băneasa, două în Constanţa, City Mall şi Maritimo, unu în Cluj şi unu în Iaşi, pe care îl deschidem în aprilie“, spune Ale­xandra Popescu, country manager al Oxette.

Potrivit acesteia, investiţia în noua unitate din Iaşi se ridică la 120.000 de euro, sumă în care este inclus şi stocul de bijuterii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO