ZF 24

Posturile franceze de televiziune cresc tarifele la publicitate

10.09.2009, 19:24 19

Tarifele publicitare precticate de posturile franceze deteleviziune TF1 si M6 au reinceput o usoara crestere, pe fondulameliorarii conjuncturii economice, informeaza Les Echos.

Conform agentiei Carat Expert, TF1 si-a marit tarifelepublicitare cu 1,4%-1,8%, in timp ce pentru postul M6 tarifele auavansat cu pana la 5,5%.

In primul semestru, pe fondul crizei economice globale, TF1 afost nevoita sa reduca tarifele cu 9%-10%, in timp ce M6 aveatarife mai reduse cu pana la 2%.

Reducerea tarifelor din primul semestru nu pare sa fi incurajatprea mult publicitatea contractata de companii, la finalul celorsase luni TF1 inregistrand o cifra de afaceri din vanzarea depublicitate in scadere cu 23%, in timp ce M6 a avut afaceri inscadere cu 14%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO