Mihaela Căluşer, acţionar al Wens Tour: Vreau să consolidez şi să dezvolt ceea ce este pornit, mai sunt câteva proiecte care vor veni şi vreau ca totul să fie bine făcut.
Mihaela Căluşer, 45 de ani, a pus pe picioare agenţia de turism Wens în urmă cu 18 ani la Cluj-Napoca şi a ajuns la afaceri de 27 mil. lei anual şi peste 10.000 de clienţi, pentru care organizează evenimente, conferinţe, dar şi vacanţe personalizate într-o perioadă în care o mare parte din cele peste 3.000 de agenţii de turism s-au focusat pe vacanţe „low cost“.
Mihaela Căluşer, absolventă a Facultăţii de electrotehnică din Cluj-Napoca, a profesat timp de doi ani în cadrul facultăţii, după care, în 1995, s-a angajat într-o agenţie de turism, unde a lucrat până în 1997.
„Aveam 100 de dolari pe lună salariu. Ca să deschid Wens am avut 2.200 de dolari şi cu banii aceştia am pornit. Am închiriat un spaţiu în centrul oraşului Cluj-Napoca, mi-am pus sistem de rezervări pentru că eu eram specializată pe ticketing şi mi-am instalat un telefon fix. Era aprilie, era lapoviţă afară, iar eu aveam o masă, un scaun şi un telefon“, îşi aminteşte antreprenoarea, care conduce astăzi un business de 26,8 milioane de lei (circa 6 milioane de euro) şi 30 de angajaţi.