ZF 24

Povestea celei mai cunoscute saormerii: Era amuzant sa ii vezi pe cei de la McDonald’s sau KFC cum isi luau notite

Povestea celei mai cunoscute saormerii: Era amuzant sa ii vezi pe cei de la McDonald’s sau KFC cum isi iau notite
13.04.2010, 15:21 275

Cel mai cunoscut nume din piata de saromerii, care are o valoarede 200 de milioane de euro potrivit calculelor BUSINESS Magazin, este de departe DristorKebab, a carui poveste incepe in anul 1999. "Romanii si turcii au oistorie comuna. Romanilor le place mancarea turceasca, iar saormaeste un produs care s-a pliat foarte usor pe nevoi", explica unuldintre oficialii Dristor Kebab.

El isi aduce aminte cu nostalgie de vremurile cand se castigamult mai bine in acest domeniu. "Romania nu era membra UE, nuexistau atatea taxe si impozite si tot felul de restrictii sireglementari, care inseamna pana la urma costuri mai mari". Chiarsi asa, Dristor Kebab a investit in ultimul an cateva sute de miide euro in deschiderea a inca trei saormerii, in afara celeisituate in cartierul Dristor din Capitala.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO