ZF 24

Publicis Groupe România, unul dintre cele mai mari grupuri de pe piata de marketing şi publicitate, a lansat platforma dataintelligence.ro, un hub care oferă informaţii şi date în timp real profesioniştilor din domeniu

Publicis Groupe România, unul dintre cele mai mari...

Autor: Roxana Rosu

10.10.2023, 12:28 164

Publicis Groupe România, unul dintre cele mai mari grupuri de pe piata de marketing şi publicitate, a lansat platforma dataintelligence.ro, un hub unde profesioniştii din marketing au acces la informaţii esenţiale pentru decizii de business bazate pe date.

Noua platformă oferă posibilitatea de a explora datele în timp real, acces la studii de caz, exemple de rapoarte, articole şi un dicţionar de date care clarifică terminologia specifică.

”Dataintelligence.ro reprezintă un instrument esenţial pentru profesioniştii din domeniul marketingului, oferindu-le acces la informaţii critice actualizate în mod constant, indispensabile pentru luarea deciziilor într-un peisaj în continuă schimbare. Această platformă dinamică este un punct de referinţă în evoluţia pieţei de comunicare şi ne mândrim să punem această resursă valoroasă la dispozitia profesioniştilor din România”, a declarat Ilinca Niţu, Data Intelligence Business Growth Director, Publicis Groupe România.

Platforma prezintă peste 40 de soluţii Data Intelligence cu focus pentru poziţionarea de brand, business insights, communication effectiveness şi consumer intelligence, fiind relevante în prezent pentru 48 de industrii.

”În ultimii trei ani, toate cercetările, monitorizările şi analizele întreprinse de echipa Data Intelligence, interpretând un volum mare de semnale primite de la consumatori, au dus la crearea unei adevărate baze de date menite să răspundă unor obiective concrete de marketing. Le mulţumim partenerilor noştri, fiecare colaborare a mai pus o piatră la baza acestui demers. Am considerat că este momentul să returnăm o parte din acest know-how, să asigurăm o ciclicitate în educarea cu privire la luarea deciziilor bazate pe date”, a adăugat Rodica Mihalache, Data Intelligence Lead, Publicis Groupe România.   

Publicis Groupe este prezent de peste 25 ani pe piaţa locală şi acoperă patru arii de expertiză: Comunicare, Media, Data şi Tehnologie. În portofoliul grupului se află agentiile Publicis, Publicis Relations, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, The Geeks, MSL The Practice, MSL Consultants, Zenith, Starcom şi Spark Foundry

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO