ZF 24

Reţeaua Lensa a înregistrat anul trecut venituri de peste 207 milioane de lei, în creştere cu 54%, şi a ajuns la 81 de magazine, după ce a deschis 47 de unităţi noi

Reţeaua Lensa a înregistrat anul trecut venituri de...

Autor: Roxana Rosu

08.05.2024, 15:52 176

Lensa, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de optică din România, a înregistrat anul trecut venituri de peste 207 milioane de lei, în creştere cu 54%, şi a ajuns la o retea de 81 de magazine, după ce a deschis 47 de unităti noi în cursul lui 2023.

Dintre noile magazine, 42 sunt pe teritoriul României, 4 unităţi în Chişinău şi unul la Sofia, Bulgaria.

„După 11 ani de existenţă, ne bucurăm că am reuşit să ajutăm peste 2 milioane de români, oferindu-le consultaţii optometrice gratuite. Fiecare pereche de ochelari achiziţionată şi fiecare zâmbet pe care l-am adus în vieţile a sute de mii de clienţi reprezintă un motiv de satisfacţie şi un imbold să ne îmbunătăţim permanent.”, a declarat Daniel Crăciun, CEO şi fondator Lensa.

Ochelarii de vedere reprezintă 70% din vânzările retelei.

Recent, Daniel Crăciun estima că cifra de afaceri a pieţei locale de op­tică medicală este undeva la circa 400 de milioane de euro şi ar putea să ajungă la 600 de milioane de euro în următorii zece ani.

Cu ocazia aniversării, compania lansează programul ExtraĂ, prin care clientii au acces la un pachet de beneficii.

Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, prezent acum în 36 de oraşe ( Bucureşti, Alba Iulia, Arad, Bacău, Baia Mare, Baloteşti, Bârlad, Brăila, Braşov, Buzău, Călăraşi, Constanţa, Cluj, Craiova, Deva, Drobeta Turnu Severin, Focşani, Galaţi, Iaşi, Oradea, Piatra Neamţ, Piteşti, Ploieşti, Râmnicu Vâlcea, Roman, Satu Mare, Sfântu Gheorghe, Sibiu, Slatina, Suceava, Târgovişte, Târgu Mureş, Timişoara, Tulcea, Voluntari, Zalău).

Pe piaţa de optică medicală, lupta se dă între câţiva jucători mari, precum Optical Investment Group (grup sub umbrela căruia se găsesc reţelele OPTIblu şi Optiplaza), Opticris sau Lensa şi între multe afaceri antreprenoriale mici, cu 1-2 cabinete fiecare. Piaţa este astfel foarte fragmentată şi concentrată la vârf.



 

 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO