ZF 24

Şeful Telekom la un an de la rebranding: Ne-am atins obiectivele. Numărul de clienţi pentru pachetele fix mobil a ajuns la 150.000

Nikolai Beckers - CEO al grupului Telekom, in centru, incadrat de Ovidiu Ghiman (stanga) - director comercial business si Mathias Hanel (dreapta), director comercial consumer

Nikolai Beckers - CEO al grupului Telekom, in centru, incadrat de Ovidiu Ghiman (stanga) - director comercial business si Mathias Hanel (dreapta), director comercial consumer

Autor: Adrian Seceleanu

10.09.2015, 12:30 975

Grupul format din fostele companii Cosmote şi Romtelecom a atras într-un an de zile de la trecerea la brandul Telekom un număr de 150.000 de clienţi pentru pachetele integrate de servicii fixe şi mobile, lansate în premieră pe piaţa locală de telecom odată cu rebrandingul, a declarat Nikolai Beckers, CEO al celor doi operatori în cadrul unei conferinţe de presă.

Ne-am atins obiectivele anunţate în urmă cu un an, a spus Beckers. Am avut o strategie bazată pe trei elemente cheie – să construim operatorul integrat numărul unu, să schimbăm regulile jocului pe piaţă şi să transformăm modelul nostru operaţional în condiţiile unei pieţe locale extrem de competitive, a spus şeful Telekom.

Cei 150.000 de clienţi care au achiziţionat pachete fix-mobil reprezintă, spune Beckers, “dovada” că grupul Telekom şi-a atins ţinta de a fi operatorul integrat numărul unu de pe piaţa locală de telecom. “Niciun alt operator de pe piaţă nu mai are o asemenea ofertă”, a clamat el.

Şeful grupului Telekom a insistat asupra faptului că grupul acoperă acum 1,3 milioane de gospodării cu reţeaua de fibră optică, a pachetelor de servicii TV disponibile şi online şi printr-o platformă de cloud inclusiv de pe echipamente mobile.

Mathias Hanel, director executiv comercial pe segmentul consumer, a prezentat o serie de date, conform cărora, grupul a reuşit să îmbunătăţească semnificativ în anul care a trecut calitatea serviciilor de suport, atât prin iniţiative precum aplicaţia mobile prin care clienţii îşi pot gestiona singuri serviciile fixe şi mobile cât şi prin reducerea timpului maxim de răspuns la apelurile în callcenter la 10 secunde, în cazul clienţilor care au pachete Magenta One. Compania va lansa noi oferte centrate pe utilizatorii de pachete integrate, care reprezintă focusul principal pentru echipa comercială a Telekom.

Pe segmentul de business peste 20% dintre clienţi au migrat către un pachet integrat de servicii, a declarat Ovidiu Ghiman, directorul executiv comercial pe segmentul business al grupului. Am reuşit să creştem chiar şi pe segmentul de fix, aflat sub o puternică presiune, pe lângă segmentul mobil, a insistat Ghiman. El a trecut în revistă mai multe proiecte semnificative câştigate de grup pe zona serviciilor IT&C - un segment în plină expansiune care aduce venituri consistente pentru Telekom, dar nu a oferit numele clienţilor. Am implementat pentru un client din sectorul bancar cel mai mare proiect de tipul Virtual Desktop Infrastructure din România - care are peste 7.000 de utilizatori, a spus Ghiman. Proiectele IT&C au jucat un rol esenţial în menţinerea veniturilor grupului Telekom peste 1 miliard de euro anul trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO