ZF 24

Sorin Ichim, Caroli: Am intrat in marketing pe usa publicitatii

19.08.2007, 16:25 34

Absolvent al Scolii de arte plastice si al Facultatii de autovehicule rutiere, Sorin Ichim a inceput sa lucreze in publicitate dupa ce a realizat o schita reusita a unei sigle de companie.
"Am terminat Scoala de arte plastice si muzica. Ceva din desen s-a prins, insa gloria din muzica am cedat-o altruist altora. Ceva mai tarziu am optat pentru o facultate de constructii, la care am renuntat ulterior, din cauza faptului ca am realizat ca mariajul era nefericit pentru ambele parti. Apoi am ales sa studiez marea mea pasiune, automobilele, dar nu partea de mecanica, ci mai mult cea legata de forma, fiind fascinat inca din copilarie de masini, vapoare, avioane, trenuri si orice altceva avea legatura cu notiunea de transport", povesteste Sorin Ichim, directorul de marketing al companiei Caroli, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata preparatelor din carne.
Cititi in suplimentul ZIARULUI FINANCIAR, Dupa Afaceri, despre etapele carierei lui Sorin Ichim in industria publicitatii si a marketingului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO