ZF 24

Vanzarile BMW in cadrul Automobile Bavaria s-au apreciat cu 60%

09.01.2008, 11:32 21

Inregistrand 2.669 unitati BMW si 195 de automobile MINI vandute, dealerii din reteaua Automobile Bavaria sarbatoresc al treilea an consecutiv de dominare a pietei premium din Romania. Totodata, automobilele second-hand au atins vanzari de peste 600 de unitati In 2007. Motocicletele BMW, pentru care Automobile Bavaria este unic importator, au ajuns anul trecut la de 62 de noi clienti.

Michael Schmidt, directorul general al retelei Automobile Bavaria, apreciaza astfel acest bilant: "Motivele pentru care ne mentinem vanzarile pe primul loc in topul segmentului includ investitiile constante in extinderea retelei de dealeri. Aveam previzionata o crestere de 20% la automobilele BMW, dar am depasit 60%. Este munca unei echipe de profesionisti ce reuneste dealerii din toata tara ? aproape 2.900 de masini premium noi vandute intr-un an".

Automobile Bavaria Group include 13 din cele 14 locatii de reprezentare BMW in Romania, ca si un dealership langa Munchen. MHS Motors este cel mai nou dealer din tara si este amplasat in Bucuresti, in cartierul Militari. Deschiderea oficiala va avea loc la inceputul lunii februarie. Investitia implicata de noul dealer este de 4 milioane de Euro.

Incepand din 1994, Automobile Bavaria a reprezentat marcile BMW Group pe piata romaneasca. Pornind de la un prim an cu vanzari de 11 unitati si sediul intr-o cladire de birouri din centru, compania a ajuns pe primul loc In vanzarile segmentului premium in 2005, inregistrand in 2006 un numar de 1.754 de automobile noi livrate. Compania detine acum unul dintre cele mai impresionante showroom-uri din Europa, Centrul BMW din Baneasa, a carui investitie s-a ridicat la 12 milioane de euro.

In 2007, Automobile Bavaria a fost desemnat partener strategic al concernului BMW pentru piata romaneasca. Aceasta calitate ofera, in afara de atributiile unui dealer obisnuit, conforme legislatiei europene, si responsabilitati suplimentare, incluzand vanzari de flote, vanzari catre corporatii internationale, vanzari catre diplomati si autoritati.

MINI isi pastreaza caracterul exclusiv prin concentrarea intr-un singur centru de distributie In Romania, la sediul Automobile Bavaria din Baneasa. In 2007, Automobile Bavaria a dublat vanzarile anului anterior pentru aceasta marca.

Partenerul Automobile Bavaria pentru marcile MAN si Neoplan, MHS Truck&Bus, a inregistrat de asemenea performante de vanzari In 2007: 1.271 autocamioane si 51 de autocare si autobuze, completate de 153 de unitati second-hand. In 2006 numarul autovehiculelor comerciale MAN vandute in Romania s-a ridicat la 841, din care 673 noi si 168 second-hand, la care se adauga 120 de autobuze si autocare.

In mai 2007, Automobile Bavaria a separat activitatea legata de autocamioane si autovehicule de transport, infiintand o noua companie dedicata segmentului, MHS Truck&Bus.

Performantele de business ale Automobile Bavaria au fost recunoscute si la finalul anului trecut prin acordarea distinctiei "Superbrand", titlu rezervat companiilor ce se disting prin reputatie si prestigiu, incredere, calitate si diferentiere pe piata.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO