ZF 24

Vânzările de instrumente de scris au urcat la 7,4 mil. euro în hypermarketuri şi unităţi cash&carry

Vânzările de instrumente de scris au urcat la 7,4 mil....

Autor: Emil Popescu

25.03.2015, 10:09 105

"Lunile premergătoare începerii şcolii reprezintă cea mai favorabilă perioadă a anului pentru producătorii de instrumente de scris, atunci când cererea de consum pentru rechizite creşte aproape exponenţial", a declarat într-un comunicat Ileana Tîlvan, Head of Digital Consumer Choices GfK România.

Debutul anului şcolar a adus 43% din valoarea vânzărilor aferente anului trecut.

Categoria instrumentelor de scris (pixuri clasice, stilouri, creioane grafit şi mecanice, rollere şi finelinere) reprezintă mai mult de jumătate din totalul pieţei, aceasta fiind urmată de instrumentele pentru colorat (creioane colorate, carioci şi creioane cerate), cu o pondere de 20%.

Concluziile studiului se bazează pe datele de vânzări colectate de la hypermarketuri si magazine de tip cash and carry, date incluse în panelul de retail GfK Consumer Choices.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO