ZF Industria alimentară
La vremuri noi, concepte noi: restricţiile impuse HoReCa au creat nevoia unor noi canale de vânzare. Funcţionează conceptul „to go“?
La vremuri noi, concepte noi: restricţiile impuse HoReCa au creat nevoia unor noi canale de vânzare. Funcţionează conceptul „to go“? 17 dec 2020

Pandemia de COVID-19 a adus multiple schimbări în comportamentul de consum al ro­mâ­nilor, iar măsurile de păstrare a distanţei so­ciale, dar şi de a petrece cât mai puţin timp la cum­părături, acolo unde sunt mase de oameni, i-au determinat pe antreprenorii şi managerii unor com­panii să găsească noi soluţii pentru a satisface nevoile clienţilor rapid.

citește mai mult
Tendinţe în FMCG: În perioada 2021 – 2025, industria FMCG se va confrunta cu o serie de modificări ale soluţiilor de ambalare utilizate
Tendinţe în FMCG: În perioada 2021 – 2025, industria FMCG se va confrunta cu o serie de modificări ale soluţiilor de ambalare utilizate 17 dec 2020

Industria alimentară şi a băuturilor re­pre­zintă cel mai mare sector de pro­ducţie al Uniunii Europene, ast­fel depozitarea deşeurilor şi manage­men­tul subproduselor din acest sec­tor pun mari probleme atât în domeniul pro­tecţiei mediului, cât şi în cel al dez­voltării durabile.

citește mai mult
Plusurile şi minusurile unei industrii de 50 de miliarde de lei: avem o capacitate mare de producţie de alimente, dar nu procesăm suficient
Plusurile şi minusurile unei industrii de 50 de miliarde de lei: avem o capacitate mare de producţie de alimente, dar nu procesăm suficient 17 dec 2020

Industria alimentară românească, cu tot cu importuri, este evaluată la peste 50 miliarde lei în 2019 şi s-ar putea dubla în contextul inves­ti­ţiilor în procesare, pe de o parte, dar şi în producţie primară, pe de altă parte.

citește mai mult
Top zece cele mai mari companii antreprenoriale din industria alimentară şi a băuturilor
Top zece cele mai mari companii antreprenoriale din industria alimentară şi a băuturilor 17 dec 2020

Cele mai mari zece companii antrepre­no­riale din industria alimentară şi a băuturilor au avut în 2019 o cifră de afaceri de 5,5 mld. lei, în creştere cu 7% faţă de anul anterior, rulaj ce reprezintă 9% din sectorul estimat la 60 mld. lei, arată o analiză a ZF făcută pe baza datelor de la Registrul Comerţului.

citește mai mult
Care sunt priorităţile industriei alimentare în 2021: investiţii în creşterea competitivităţii, infrastructură logistică mai bună şi adaptarea la noul profil al consumatorului
Care sunt priorităţile industriei alimentare în 2021: investiţii în creşterea competitivităţii, infrastructură logistică mai bună şi adaptarea la noul profil al consumatorului 17 dec 2020

Pandemia de COVID-19 a fost o mare provocare pen­tru in­dus­tria alimentară şi a adus, în acelaşi timp, multe schim­bări în­tr-un ritm accelerat.

citește mai mult
Asul din mânecă! Industria alimentară se poate dubla
Asul din mânecă! Industria alimentară se poate dubla 17 dec 2020

Anul 2020 a fost de departe cel mai provocator pentru in­dus­tria alimentară şi a bău­tu­rilor.

citește mai mult