Investiţiile în amenajarea apartamentelor, fie pentru locuire, fie pentru a fi închiriate pe termen scurt sau lung susţin şi piaţa de finisaje.
„Noi colaborăm cu arhitecţi şi designeri, în general ei ne recomandă alături de clientul final. Spre exemplu, vopselele premium pot înlocui şi plăcile ceramice sau sticla în zona aragazului pentru că se curăţă uşor. Avem vopsele şi pentru cabinele de duş. Am avut proiecte în care designerii au cerut înlocuirea plăcilor ceramice pentru că rosturile dintre plăci se murdăresc în timp. Astfel de vopsele încă au cotă de piaţă mică, dar creşteri avem de la o lună la alta. Designerii şi arhitecţii mizează pe astfel de soluţii“, a explicat Adriana Dobriceanu, CEO şi fondator al Murali Store, firmă care comercializează vopsele premium în două showroomuri, unu în Timişoara şi unu în Bucureşti.
Ea explică faptul că pe măsură ce investiţiile în amenajări interioare vor creşte, şi businessul companiei va urca.
„Anul acesta vom depăşi pragul de 3 mil. euro cifră de afaceri, din cate 1.2 mil. euro vor reprezenta vopselele Benjamin Moore, pe zona de vopsele premium. Anul trecut eram la 2,6 mil. euro business, cu 500.000 de euro vopsele premium. Anul acesta vizăm dublarea cifrei de afaceri pe vopsele premium. În 2021 am inaugurat un showroom în Timişoara şi în iulie am inaugurat showroomul din Bucureşti în care am investit peste 100.000 de euro“, a spus Adriana Dobriceanu.
Piaţa din România este una tânără, dar cu perspective de creştere. Faţă de celealte pieţe europene vom vedea diferenţe. Dacă în Vest există o cultură a vopselelor de interior, în România situaţia este puţin diferită.
„Nu vorbim doar de considerente financiare. Am constatat că există un trend ascendent şi în această direcţie. În perioada de vară avem şi o perioadă a renovărilor, dar avem cerere pentru vopsele avem şi vara şi iarna. Avem o creştere mare şi pe vopsele minerale. Principalele diferenţe sunt la design şi durabilitate pe termen lung, pe 10-15 ani. Costul depinde de amenajare, de la 1.500 de euro până la 15.000 – 20.000 de euro cu o schimbare totală, de parchet sau plăci ceramice“, a explicat CEO-ul companiei.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE