ZF Investiți in România

ZF Investiţi în România! Adriana Dobriceanu, Murali Store: Tot mai mulţi proprietari de imobile apelează la designeri

27.07.2023, 00:06 Autor: Bogdan Alecu

Investiţiile în amenajarea aparta­men­te­lor, fie pentru locuire, fie pentru a fi în­chiriate pe termen scurt sau lung susţin şi piaţa de finisaje.

„Noi colaborăm cu arhitecţi şi de­signeri, în general ei ne recomandă alături de clientul final. Spre exemplu, vopselele premium pot înlocui şi plăcile ceramice sau sticla în zona aragazului pentru că se curăţă uşor. Avem vopsele şi pentru cabinele de duş. Am avut proiecte în care designerii au cerut înlocuirea plăcilor ceramice pentru că rosturile dintre plăci se murdăresc în timp. Astfel de vopsele încă au cotă de piaţă mică, dar creşteri avem de la o lună la alta. Designerii şi arhitecţii mizează pe astfel de soluţii“, a explicat Adriana Dobriceanu, CEO şi fondator al Murali Store, firmă care comercializează vopsele premium în două showroomuri, unu în Timişoara şi unu în Bucureşti.

Ea explică faptul că pe măsură ce investiţiile în amenajări interioare vor creşte, şi businessul companiei va urca.

„Anul acesta vom depăşi pragul de 3 mil. euro cifră de afaceri, din cate 1.2 mil. euro vor reprezenta vopselele Benjamin Moore, pe zona de vopsele premium. Anul trecut eram la 2,6 mil. euro business, cu 500.000 de euro vopsele premium. Anul acesta vizăm dublarea cifrei de afaceri pe vopsele pre­mium. În 2021 am inaugurat un showroom în Timişoara şi în iulie am inaugurat showroomul din Bucureşti în care am investit peste 100.000 de euro“, a spus Adriana Dobriceanu.

Piaţa din România este una tânără, dar cu perspective de creştere. Faţă de celealte pieţe europene vom vedea diferenţe. Dacă în Vest există o cultură a vopselelor de interior, în România situaţia este puţin diferită.

„Nu vorbim doar de considerente finan­ciare. Am constatat că există un trend ascen­dent şi în această direcţie. În perioada de vară avem şi o perioadă a renovărilor, dar avem cerere pentru vopsele avem şi vara şi iarna. Avem o creştere mare şi pe vopsele mi­nerale. Principalele diferenţe sunt la design şi durabilitate pe termen lung, pe 10-15 ani. Costul depinde de amenajare, de la 1.500 de euro până la 15.000 – 20.000 de euro cu o schimbare totală, de parchet sau plăci cera­mice“, a explicat CEO-ul companiei.

O campanie Ziarul Financiar și CEC Bank