ZF Investiți in România

ZF Investiţi în România! Daniel Slăvenie, Limitless Agency: Vrem să mergem către Statele Unite. În februarie ne aşteptăm la primii clienţi

12.01.2024, 00:06 Autor: Bogdan Alecu

Limitless Agency, agenţie de marketing digital, vrea să intre pe piaţa din Statele Unite în 2024, mizând pe platforme precum Google sau facebook.

„Cei din Statele Unite mai avansaţi din anumite puncte de vedere, doar că românii sunt foarte buni spe­cialişti pe marketing online şi aş vrea să fructificăm acest lucru. În plus, având aici, în România, toată logistica, vom fi foarte competitivi ca pricing“, a spus Daniel Slăvenie, CEO & partner al Limitless Agency, în cadrul emisiunii ZF Investiţi în România! Un proiect ZF & CEC Bank.

Cererea pentru servicii de promovare în mediul online a crescut cu 33% în perioada ianuarie-iunie 2023 faţă de aceeaşi peri­oadă de anul trecut, com­paniile alocând bugete de până la 150.000 euro lunar pentru campanii de marketing digital, arată o analiză realizată de Limitless Agency, agenţie de marketing digital.

„Per total, avem o creş­tere de 30% pentru agenţia noastră în 2023. Nu mă aş­tept la un număr mare de abonaţi care să nu vadă reclame pe Facebook şi Instagram. Mai este destul de mult loc de creştere, rata penetrării internetului în România este foarte mare, de 95%, dar din păcate în continuare doar 45% dintre utilizatori comandă online“, a spus Daniel Slăvenie.

Limitless a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 4,2 mil. euro. „A fost un an în care ne-am concentrat foarte mult pe procesele noastre interne, pe automatizări cu inteligenţă artificială ca să ne optimizăm cât de mult costurile. Am regândit un pic şi am actualizat baza de date, iar pe final de an am pus la punct toate procesele pentru a ieşi extern, în Statele Unite ale Americii, cu brandul nostru şi sperăm ca în februarie să avem primii clienţi“, a spus CEO-ul. Miza în perioada următoare este de a creşte în zona inteligenţei artificiale, având în vedere competiţia de pe această piaţă.

„Platformele Google, Facebook, TikTok, cu care noi lucrăm zilnic, au în spate inteligenţă artificială, deci noi practic by default lucrăm cu inteligenţă artificială. Dar pe lângă asta am dezvoltat fluxurile noastre interne pentru care accesăm API-uri de la OpenAI, care ne ajută să procesăm mai repede nişte procese. Văd o transformare majoră în următorii ani pe baza AI. Abia suntem la început, dar o să devină din ce în ce mai interesant. Dacă nu o să foloseşti AI, o să fie destul de greu să fii competitiv. AI-ul, de exemplu, şi pentru mine în momentul de faţă este cel mai bun asistent personal“, a explicat Daniel Slăvenie.

El spune că utilizarea AI-ului creşte eficienţa la job, aplicaţiile cu AI vizând eliminarea lucrurilor repetitive

O campanie Ziarul Financiar și CEC Bank