ZF Investiți in România

ZF Investiţi în România! Elena Păsălău, proprietar, Bisou: Vrem să investim 250.000-300.000 de euro într-un nou laborator pentru gama de produse ambalate

10.09.2020, 17:30 Autor: Alex Ciutacu

Produsele de patiserie artizanală Bisou ajung în patru oraşe prin parteneri şi în toată ţara prin intermediul comenzilor online.

Braseria Bisou vrea să investească între 250.000 şi 300.000 de euro într-un nou la­bo­rator în Iaşi, dedicat gamei de pro­duse ambalate, într-o investiţie ce ar putea fi realizată până la finalul anului 2021, a declarat Elena Păsălău, proprietar, Bisou, în ca­drul emisiunii Investiţi în Ro­mânia!, realizată de ZF în par­te­neriat cu CEC Bank.

„Noi avem în vedere ca plan de investiţii un nou laborator de produse pentru gama noastră de produse ambalate. Sperăm ca până la finalul anului viitor să avem un laborator separat şi să putem extinde şi gama de produse. Investiţia ar fi cuprinsă între 250.000 şi 300.000 de euro“, a explicat Elena Păsălău, cea care a fondat producătorul de patiserie artizanală din Iaşi cu afaceri de peste 1 mil. lei în 2019.

Dincolo de Iaşi, unde este situată singura locaţie fizică Bisou, pro­dusele companiei ajung în Bacău, Suceava, Neamţ şi Bu­cu­reşti prin distribuitori şi parte­neri.

În urma unui parte­ne­riat încheiat în urmă cu aproape trei luni cu Cărtureşti, produsele Bisou se află şi în librăriile din Capitală.

Elena Păsălău a declarat că investiţia într-un nou la­borator va mai aduce încă 10-12 lo­­curi de muncă, iar Bisou va pu­tea acoperi atât magazine mai mari, cât şi locaţii din retailul mo­dern, ajungând astfel la nivel na­ţio­nal.

„Sperăm să acoperim toate oraşele mari, Timişoara, Cluj, Oradea, Arad, dar sperăm să ajungem şi în alte zone ale ţării, iar de la oraşele mari să fim apoi şi în oraşe mai mici. Noi considerăm că merită să ajungem în toate oraşele, dar depinde foarte mult şi de concept pentru că produsul nostru nu este unul care arată bine la raft în orice împrejurări“, a adăugat ea.

Cu o diminuare de 50% a traficului din locaţia aflată în Iaşi, Bisou se numără printre businessurile care s-au adaptat rapid la începutul stării de urgenţă şi au pariat pe canalele online.

„Ne-am mişcat repede şi am făcut un magazin online în patru zile. Ne-a ajutat foarte mult canalul online, în special pentru că noi de sărbători pregătim preparate tradiţionale şi dat fiind că sărbăorile s-au nimerit în stare de urgenţă, ne-a ajutat extraordinar de mult că am putut primi comenzi online. (...) Facem livrări în toată ţara cu ajutorul firmelor de curierat“, a spus Păsălău.

 

Care este principala problemă identificată de Bisou:

Birocraţia a fost cea mai mare provocare. Din tot ce am făcut până acum cred că este cea mai mare provocare. Este de fapt o taxă ascunsă, după părerea mea. Totul se analizează de formă şi nu de fond. E mai important dacă ai un document pe care scrie câte dispozitive cu dezinfectant ai în unitate decât numărul real al acestora. Începem să înţelegem unde este problema.

O campanie Ziarul Financiar și CEC Bank