ZF Investiți in România

ZF Investiţi în România! Un proiect ZF & CEC Bank. Adriana Cazacu: Cu salonul de dans Fred Astaire vrem să ne extindem în Bucureşti şi centrele regionale. Pentru Office Sky ne uităm spre vest

30.06.2023, 00:06 Autor: Bogdan Alecu

Proximitatea faţă de zona de birouri atrage noi servicii în zona de nord a Capitalei, inclusiv saloane de dans.

„Am deschis studioul de dans Fred Astaire în zona de birouri pentru că există cerere aici. Vin studenţi la dans atât în pau­zele de program cât şi la sfârşitul acestuia, în special în drum spre casă“, a spus Adriana Cazacu, cea care a adus studioul pe piaţa locală.

În funcţie de ceea ce îşi propune să obţină prin dans, fiecărui student i se pre­găteşte un program personalizat, cu un grad mare de flexibilitate. La Fred Astaire, poţi învăţa stilul american sau cel internaţional de dans, dansuri pentru artele teatrale sau pen­tru prezentări şi expozeuri. Pe lângă dansu­rile consacrate în toată lumea, precum vals, tango, foxtrot, rumba, salsa, samba, bachata, merengue etc, la Fred Astaire Dance Studios cei care doresc pot învăţa şi dansuri populare româneşti.

„Investiţia a fost de circa 200.000 de euro în studio şi există cerere. Vrem să mai des­chidem atât în Capitală cât şi în alte centre regionale“, a explicat Adriana Cazacu. Pri­mul a fost deschis în martie 2023 în clădirea de birouri Globalworth Plaza din zona Barbu Văcărescu din Capitală. Ult business lansat a fost Office Sky, primul start-up ro­mânesc care oferă asistente personale virtuale.

„Acum avem şapte angajaţi în acest program şi există potenţial de creştere. Mo­delul este unul care funcţionează în Statele Unite şi care câştigă teren şi în Europa deoarece permite reducerea costurilor“, a explicat Adriana Cazacu.

Office Sky este un start-up românesc lan­sat în 2022, care oferă, în premieră pe piaţa din România, asistente personale virtuale.

Chiar dacă denumirea de „asistent virtu­al“ poate induce ideea de robot, toţi angajaţii Office Sky sunt persoane reale, cu experienţă de executive sau personal assistant si care realizează diverse tipuri de activităţi care pot fi utile unei persoane preocupate de creşte­rea afacerii sale (de exemplu, social media management sau contabilitate primară, time management sau data entry).

Procesul de recrutare este unul extrem de riguros, incluzând testări pentru toate com­petenţele candidatului, de la cele digi­tale, la cele lingvistice sau de organizare.

O campanie Ziarul Financiar și CEC Bank