ZF IT Generation

ZF IT Generation. Alexandru Stupar, director SMSLink, platformă de comunicare B2B: Digitalizarea accelerată a adus o creştere de volume, însă perioada rămâne una plină de provocări

28 oct 2020 Autor: Alexandra Cepăreanu

♦ În primul semestru al acestui an, compania Astinvest, cea care a dezvoltat platforma SMSLink, a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri de peste 25%.

Platforma SMSLink, care inte­grează servicii de comunicare prin SMS pentru companii din diferite sectoare de activitate, dezvoltată de firma Astinvest din Baia Mare, a înregistrat o creştere de volume în urma digitalizării accelerate de contextul pandemiei de COVID-19.

Astfel, cifra de afaceri a companiei a crescut în primul semestru din acest an cu peste 25%.

„Am asistat la o creştere de volume în această perioadă de digitalizare accelerată, însă rămâne o perioadă plină de provocări, în care trebuie să analizăm şi să lucrăm din timp la obiectivele pe termen lung. Pentru anul 2020, la nivelul semestrului 1, am înregistrat o creştere de peste 25% a cifrei de afaceri”, a spus în cadrul emisiunii ZF IT Generation Alexandru Stupar, director SMSLink.

SMSLink a luat naştere în urmă cu circa 12 ani, iar în prezent platforma înregistrează un trafic de peste 140 de milioane de SMS-uri pe an. „Transmitem în medie peste 380.000 de SMS-uri în fiecare zi şi efectuăm inclusiv campanii punctuale de peste 2 milioane de SMS-uri într-o singură zi. Investim constant în tehnologie pentru a susţine volumele în creştere de la un an la altul şi pentru a veni continuu către clienţi cu servicii noi şi îmbunătăţiri. Anul acesta, spre exemplu, am lansat soluţii de transmitere de SMS-uri integrate cu principalele soluţii ce fur­nizează un mediu pentru dez­voltarea rapidă a apli­caţiilor şi fluxurilor auto­mate între aplicaţii, precum întrea­ga suită Microsoft Power Automate, PowerApps, Azure Logic Apps, dar şi cu UiPath.”

Portofoliul de clienţi al companiei numără peste 1.200 de clienţi atât din zona corporate, cât şi IMM-uri, SMSLink lucrând inclusiv cu jucători din domeniul bancar.

„Focusul principal este piaţa din România, unde pregătim multe servicii noi, însă avem în vedere şi alte pieţe externe. În acest moment, pe lângă România, acoperim orice destinaţie internaţională, având capacitatea să oferim către clienţi un serviciu SMS complet”, a mai spus Alexandru Stupar.

În prezent, platforma SMSLink integrează peste 2.000 de aplicaţii demand şi on-premise, principalele platforme de eCommerce on-premise şi principalele platforme middleware/automation la nivel global.

Pentru ca platforma SMSLink să rămână relevantă pentru clienţi şi să atragă noi clienţi, Alexandru Stupar spune că investiţiile în tehnologie vor continua.

„Vom continua să fim un furnizor de avangardă în ceea ce priveşte adopţia tehnologiei, dar în acelaşi timp un furnizor atent la reglementările din zona de telecomunicaţii şi protecţiei datelor, astfel încât să oferim stabilitate pe termen lung pentru clienţi.”

Alexandru Stupar a adăugat că în ulti­mii ani nevoile de comunicare prin SMS ale companiilor au crescut, SMS-ul fiind adop­­tat în foarte multe sectoare de activi­ta­­­­te.

„SMS-ul este un canal de comunicare sigur, rapid, independent de conexiunea la Internet şi independent de aplicaţiile instalate pe telefon, fiind un serviciu GSM, disponibil pe telefon în mod implicit, continuu şi neîntrerupt. Nevoia pentru companii de a comunica direct, relevant şi personal cu clienţii este în creştere, iar SMS-ul este capabil să răspundă la toate aceste cerinţe.“

„Astfel că, în acest context, prognoza noastră este pentru o evoluţie pozitivă, în trend cu evoluţia pe care am avut-o şi până acum.”

Compania a încheiat anul 2019 cu afaceri de 21,2 mil. lei.

 

 

O campanie Ziarul Financiar și Banca Transilvania
Innovation Partner:
Partener: