ZF IT Generation

ZF IT Generation. Ana Maria Onică, fondatoare Nummo: Am investit 60.000 euro până acum în platformă şi mai avem nevoie de 100.000 euro

2 ian 2020 Autor: Ioana Nita

Compania locală UberPixel, specializată în dezvoltare de software, a investit circa 60.000 euro, din care 37.000 euro au fost obţinuţi prin programul Start-up Nation, în crearea unei aplicaţii mobile de logopedie dedicată în special copiilor cu deficienţe de auz şi limbaj.

Compania locală UberPixel, specializată în dezvoltare de software, a investit circa 60.000 euro, din care 37.000 euro au fost obţinuţi prin programul Start-up Nation, în crearea unei aplicaţii mobile de logopedie dedicată în special copiilor cu deficienţe de auz şi limbaj. Ideea dezvoltării aplicaţiei a apărut în 2017, fondatorii dorindu-şi să cons­truiască un proiect cu impact la nivel social.

„Am observat atunci că nu există materiale de lucru pentru acasă pentru copiii care au astfel de deficienţe. Mulţi părinţi nu lu­crau acasă cu copiii pentru că nu ştiau cum anume. Nummo aduce exerciţiile de logo­pe­die într-o platformă software pentru smart­phone-uri şi tablete astfel încât copiii să poată exersa şi acasă, iar logopezii să o poată folosi ca material didactic în cabinete“, a ex­plicat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Ana Maria Onică, fondatoarea proiec­tului Nummo administrat de compania locală UberPixel.

Dezvoltarea aplicaţiei Nummo, a înce­put în 2018, iar opt luni mai târziu a apărut ver­siunea beta a acesteia pentru a putea fi testată în piaţă.

„Anul acesta am lansat versiunea alpha, produsul fiind aproximativ complet, pentru că în următorii ani se va extinde ca platformă şi exerciţii“, a punctat ea.

În prezent, aplicaţia Nummo reuneşte circa 200 de exerciţii, dintre care 66 sunt gratuite. Modelul de business al Nummo presupune plata unui abonament lunar, semestrial sau anual pentru folo­sirea plat­formei.

Tariful abo­na­men­tului lunar este de 100 lei, cos­tul pe lună re­du­cându-se la 85 lei dacă utilizatorii plătesc o dată pentru 12 luni. În acest moment, apli­caţia Nummo are circa 6.000 de utilizatori, din care aproximativ 3.800 sunt activi în mod constant, iar 10% din ei sunt şi plătitori.

„Numărul abonaţilor creşte de la săptămână la săptămână şi chiar de la zi la zi în ultima perioadă. Am ajuns în 10 luni la peste 6.000 de utilizatori. Avem foarte mulţi utilizatori logopezi care folosesc aplicaţia în cabinete. Aceştia sunt foarte mulţumiţi de Nummo fiindcă le oferă acces la materiale pe care altfel nu le-ar avea în cabinete cu uşurinţă“, a menţionat Ana Maria Onică. 

 


Microsoft România şi Ziarul Financiar te invită în 24 şi 25 martie la Envision Forum, eveniment în cadrul căruia liderii de business vor discuta despre tendinţele din tehnologie şi inovaţie. Inregistrează-te aici.

O campanie Ziarul Financiar și Banca Transilvania Microsoft
Innovation Partner: