• Leu / EUR4.9410
  • Leu / GBP5.6488
  • Leu / USD5.0408
ZF IT Generation

ZF IT Generation. Andrei Cruceru şi Eduard Diaconu, cofondatori ai CityPack – aplicaţie mobilă cu experienţe şi reduceri pentru tineri: Avem nevoie de o finanţare de 200.000 euro pentru a scala produsul la nivel naţional. Acum aplicaţia este disponibilă în Râmnicu Vâlcea şi Bucureşti şi vrem să intrăm şi în Cluj-Napoca anul acesta

12 aug 2022 Autor: Ioana Nita

♦ Echipa CityPack şi-a propus să ajungă la 50.000 de utilizatori ai aplicaţiei până la finalul anului şi la peste 200 de parteneri până la 1 octombrie.

Start-up-ul local CityPack, care a dezvoltat o aplicaţie mobilă cu experienţe şi reduceri pentru tineri, se află în prezent în căutarea unei finanţări în valoare de 200.000 euro care să ajute echipa să atragă cât mai mulţi utilizatori şi parteneri, precum şi să se extindă în cât mai multe oraşe din ţară. Aplicaţia CityPack a fost lansată oficial în urmă cu o lună, fiind disponibilă în prezent în Râmnicu Vâlcea şi Bucureşti. Peste 2.500 de persoane şi-au făcut deja un cont în aplicaţie şi au testat experienţe de la cei peste 50 de parteneri actuali ai CityPack.

„Deja suntem în punctul în care vrem să scalăm aplicaţia - avem un produs funcţional, testat, ştim că avem tracţiune şi am generat-o organic. Acum suntem în punctul în care trebuie să investim banii şi urmează să accesăm o rundă de finanţare ca să scalăm produsul, să îl populăm atât cu utilizatorii, cât şi cu furnizori de experienţe de timp liber. Suntem în stadiul în care discutăm cu investitorii. Deja avem câteva discuţii deschise şi în continuare purtăm discuţii şi să intrăm în contact cu angel investors şi fonduri de investiţii astfel încât să obţinem finanţare. Avem nevoie de 200.000 de euro care să ne ajute în următorul an şi jumătate, astfel încât să scalăm la nivel naţional, să creştem reţeaua în cadrul României, după care să pregătim scalarea internaţională a aplicaţiei noastre. Vrem să ajungem în mâna tuturor tinerilor şi să fim aplicaţia la care oamenii se gândesc în momentul în care vor să-şi selecteze activităţile de timp liber şi să le facă binenţeles mai puţin bani prin intermediul nostru“, a spus în cadrul emisiunii ZF IT Generation, la rubrica Start-up Pitch, Andrei Cruceru, cofondator şi CEO al CityPack.

El a pus bazele proiectului în urmă cu circa un an, atunci când i-a venit ideea din propria experienţă.

„Ideea conceptului în sine a pornit de la o nevoie personală pe care eu am simţit-o încă din momentul în care am ajuns sa fiu student. Eu sunt din Râmnicu Vâlcea, un oraş micuţ, şi am avut oportunitatea de a studia în cadrul oraşului Cluj-Napoca, un oraş mult mai mare faţă de cel cu care eram obişnuit, care avea de pus la dispoziţie mii de experienţe şi mi-era foarte greu să le identific pe cele potrivite pentru mine. Singurele metode pentru un tânăr nou venit într-un oraş erau Google-ul, Instagram-ul, aceste metode clasice care sunt pline de reclame, şi ca să descopăr o activitate nouă trebuia să citesc un articol de 15 lucruri de făcut în Cluj şi de multe ori nu găseam activităţile pe care eu le căutam. Şi mai mult decât atât, am observat ca şi student că îmi era foarte dificil să gestionez banii când venea vorba de activităţile de timp liber şi aş fi dorit de fiecare dată să beneficiez de toate reducerile pe care le aveam la dispoziţie. Aşa s-a născut această platformă, văzând acest gol şi faptul că nimeni nu venea în întâmpinarea lui în momentul respectiv. Aşadar, am dezvoltat această platformă - o aplicaţie dedicată în care tinerii să intre să descopere experienţe şi mai mult de atât să poată să le facă la un tarif mai mic şi să economisească prin reducerile şi ofertele exclusive de la partenerii noştri din platformă.“

Cum funcţionează însă aplicaţia CityPack? „Orice utilizator al nostru poate să identifice cele mai bune experienţe pentru el folosind filtrele în primul rând sau căutând direct din categorii să exploreze toate companiile pe care noi le avem în aplicaţie. Cu ajutorul filtrelor, utilizatorul poate să treacă prin experienţe pe care noi le oferim în funcţie de bugetul pe care clientul îl are la dispoziţie, în funcţie de proximitate, de ce tip de activitate caută şi aşa facem matching cu cea mai bună experienţă pentru acel moment pentru acea persoană. În pasul următor are în faţă nişte deal-uri exclusive pentru că nu este suficient doar să găsească ce poate face cu timpul lui liber - trebuie să îl convingem să facă pasul spre consum. De multe ori noi amânăm să facem lucruri şi poate că bugetul este unul dintre cele mai importante motive. Ca atare, avem reducerile şi ofertele exclusive care funcţionează pe bază de cod QR. Unde este cazul de rezervare, se poate face rezervare prin metode externe - număr de telefon, website, noi dăm detaliile direct în aplicaţie şi odată ajuns la locaţie orice utilizator poate să arate codul QR şi beneficiază la check-out de reducerea respectivă“, a explicat Eduard Diaconu, cofondator şi responsabil cu vânzările în cadrul CityPack.

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: InnovX-BCR și Innovationlabs