Start-up-ul vrea să valideze întâi produsul pe piaţă cu mai mulţi clienţi şi să obţină o finanţare.
Start-up-ul local Lopi.ai vrea să ajute magazinele online să îşi crească vânzările cu ajutorul unei soluţii SaaS bazată pe tehnologia inteligenţei artificiale şi computer vision care să permită căutarea produselor cu ajutorul imaginilor pe site-urile acestora. Proiectul a luat naştere în vara acestui an, iar în februarie echipa Lopi.ai va implementa soluţia pentru primul client. „Noi dezvoltăm în continuare soluţia, iar din februarie vom începe să lucrăm cu primul client. De asemenea, contactăm în continuare retailerii online cu care am putea colabora pentru a le creşte vânzările. În principiu, căutăm retaileri online cu minim 2.000 de produse şi putem ajunge până la retaileri cu zeci de mii de produse - aici putem arăta cu adevărat valoarea produsului nostru“, a declarat în cadrul ZF IT Generation Andrei Pîrvulescu, cofondator şi CEO Lopi.ai.
El a adăugat că soluţia nu vizează doar implementarea funcţiei de căutare vizuală pe site-urile retailerilor online, ci aceasta include şi descoperirea automată a atributelor produsului.
„Spre exemplu, luăm o poză cu o masă şi identificăm faptul că e rotundă, are picioare de lemn şi este stilul scandinav. Astfel, tot pe partea de recunoaştere a imaginilor oferim şi funcţionalitatea de produse similare.”
Mai exact, clienţii magazinelor online pot căuta un produs pe site-ul acestora după o poză, iar în cazul în care retailerul nu are fix acel produs în ofertă, îi face o selecţie cu produsele similare, adică cele care au aceleaşi caracteristici - formă, culoare, stil, etc.
Pe piaţă există deja soluţii similare, mai mult pe zona de fashion.
„Noi vrem să ne axăm mai mult pe home&deco. Există competiţie pe piaţă, dar se concentrează mai mult pe zona de fashion”, a punctat Andrei Pîrvulescu.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE