ZF IT Generation

ZF IT Generation. Beatrice Dumitrache şi Tudor Onea, ESX – platformă de agregare a sălilor de sport: Anul acesta vrem să ne dublăm cifra de afaceri la 20 mil. euro. Ne concentrăm pe segmentul B2B şi vom lansa şi o platformă nouă de nutriţie şi antrenamente

1 feb 2024 Autor: Ioana Nita

Echipa ESX şi-a propus să crească până la finalul anului numărul de săli partenere de la peste 500 la peste 800, iar pe segmentul B2B obiectivul este de a dubla numărul de contracte  În prezent, aplicaţia ESX are circa 300.000 de utilizatori înregistraţi, iar ţinta companiei pentru anul acesta este de a ajunge la 400.000 de conturi.

Compania locală ESX, ce a dezvoltat o platformă de agregare a activităţilor de fitness, sport şi well-being prin care le oferă utilizatorilor abonamente cu acces nelimitat la sute de centre sportive şi săli de fitness din România, şi-a propus ca anul acesta să îşi dubleze cifra de afaceri la 20 de milioane de euro, în condiţiile în care dezvoltă în ritm accelerat segmentul B2B şi pregăteşte şi o nouă lunie de business pe zona de nutriţie şi antrenamente. Începând cu anul trecut, ESX a atacat şi segmentul B2B reuşind să atragă în portofoliul său de clienţi o serie de companii mari din diferite industrii.

„Vrem ca anul acesta să dublăm numărul de contracte pe care le avem încheiate în zona de B2B. Iar în zona de reţea de centre sportive, vrem să mai adăugăm cel puţin alte 20 de oraşe la numărul oraşelor în care sunt prezente centrele sportive ESX acum şi astfel să creştem şi numărul de centre sportive partenere.“

„La momentul de faţă avem 517 centre sportive partenere, iar până la finalul anului avem un plan să ajungem la un număr de 800 de centre sportive partenere. Este o ţintă realizabilă din punctul meu de vedere, sunt sigur că vom ajunge la cifra asta şi că o să ne extindem cât mai mult şi în zona de activităţi sportive. Acum acoperim 80 de tipuri de activităţi sportive“, a spus Tudor Onea, sales manager în cadrul ESX. În acelaşi timp, echipa ESX lucrează în prezent şi la dezvoltarea liniei noi de business care vizează zona de antrenori şi antrenamente, plus nutriţie, lansarea urmând să aibă loc anul acesta.

„Anul acesta ne dorim să lansăm şi o platformă cu antrenori unde vom facilita accesul clienţilor sau oamenilor obişnuiţi către un antrenor de fitness sau de tenis, squash sau poate un instructor de înnot, etc. şi lucrăm intens la acest lucru. Este o nouă linie de business. Lucrăm la o bază de date de peste 1.000 de reţete şi peste 100 de filtre cu care utilizatorii să îşi aleagă  antrenorul cel mai potrivit“, a precizat Beatrice Dumitrache, marketing manager în cadrul ESX.

Beatrice Dumitrache, marketing manager în cadrul ESX: Am consumat puţin din investiţia primită de la Catalyst anul trecut. Banii vor merge strict către dezvoltare, către creşterea echipei şi către extindere, atât naţională cât şi poate internaţională.


„Vei putea intra în contact direct cu un antrenor, vei putea discuta cu el, îi poţi comunica exact care sunt aşteptările tale ce anume vrei să o obţii. Şi de acolo mai departe, împreună cu antrenorul, realizaţi un plan de antrenament, un plan de nutriţie şi eventual chiar antrenamente la unul dintre parteneri“, a completat Tudor Onea cu privire la noua linie de business dezvoltată în cadrul ESX.

Compania a reuşit să obţină în 2023 o investiţie de 2 milioane de euro de la Catalyst România Fund II, având astfel resurse pentru îmbunătăţirea aplicaţiei ESX şi intrarea pe segmentul B2B, unde a atras în portofoliu jucători precum Huawei, Amazon, Teilor, Inditex, Sphera Group, KPMG, Bitdefender, OTP Bank, Fan Courier, Vodafone, Groupama, OMV, Oracle, Autonom Services, Cora, Helpnet.

„La începutul anului trecut am dezvoltat şi segmentul B2B. Aici motivul principal a fost că la început anului 2023 plafonul pentru deducerea beneficiilor acordate angajaţilor s-a majorat la 400 de euro, ceea ce a reprezentat o oportunitate foarte bună pentru noi de a intra în acest segment. În cursul anului 2023, un mare aport asupra creşterii businessului nostru l-a avut segmentul B2B pentru că am reuşit să încheiem peste 100 de contracte de colaborare cu firme foarte mari precum OMV, Oracle, Amazon - firme cunoscute cu număr de angajaţi foarte mare. Şi pe lângă contractele pe care le-am încheiat direct cu companiile pentru acordarea abonamentului ca şi beneficiu salarial angajaţilor lor, am încheiat parteneriate şi cu platforme pe cum Benefit Systems, care intermediază acest proces şi prin intermediul lor oferim abonamentele noastre direct angajaţilor ca şi beneficiu salarial“, a menţionat Tudor Onea.

Tudor Onea, sales manager în cadrul ESX: Anul acesta ne concentrăm pe stabilizarea reţelei de parteneri, stabilizarea segmentului B2C şi dezvoltarea intensă a segmentului B2B. Acestea sunt principalele noastre obiective pentru 2024.

 

Anul trecut, ESX a raportat o cifră de afaceri de 10 milioane de euro, în creştere cu 60% faţă de 2022, avans la care a contribuit atât intrarea pe segmentul B2B, cât şi extinderea reţelei de săli partenere.

„A contat foarte mult şi faptul că noi ne-am extins foarte mult reţeaua centrelor sportive. Acum avem prezenţă în peste 100 de oraşe ale ţării, iar numărul centrelor sportive a depăşit 500. În momentul de faţă avem peste 300.000 de membri, iar acum, chiar luna aceasta, avem peste 40.000 de membri activi. Iar clienţii noştri au intrat de peste 5 milioane de ori la sălile partenere în 2023“, a punctat Beatrice Dumitrache, adăugând că ţintele pentru 2024 vizează creşterea numărului de membri cu 100.000 şi dublarea numărului de intrări la sălile partenere ESX.

“Noi avem baza de date foarte bine segmentată, avem clienţii care într-adevăr şi-au descărcat aplicaţia şi şi-au făcut cont, avem clienţii care sunt inactivi, dar care pot activa oricând sau reactiva abonamentul sau clienţii care îşi pun abonamentul pe <<hold>> pentru că noi oferim şi această opţiune clienţilor noştri.”

Pentru a putea intra la sălile partenere ESX, utilizatorii trebuie să îşi descarce aplicaţia cu acelaşi nume pe telefonul mobil, să îşi completeze profilul şi să îşi aleagă abonamentul dorit. Apoi, atunci când vor să meargă la sală, găsesc în aplicaţie sălile din apropierea locaţiei lor, iar atunci când ajung la sală trebuie să scaneze un cod pentru a se contoriza intrarea.

“Noi, de anul acesta, în urma upgrade-ului făcut de programatorii noştri aplicaţiei, putem să oferim gratuit, timp de 7 zile, două intrări. Astfel, utilizatorii pot intra şi testa abonamentul şi merge de două ori la sală în decursul a 7 zile. După aceste două intrări, îşi pot opri reînnoirea automată sau poţi să renunţi la abonament dacă nu consideri că este potrivit pentru tine. Noi oferim şi posibilitatea de a da banii înapoi pe abonament dacă timp de 10 zile clientul nostru nu foloseşte deloc aplicaţia şi doreşte să se retragă”, a subliniat Beatrice Dumitrache.

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR