ZF IT Generation

ZF IT Generation. Cătălin Balog Bellu, fondator al Ulpia, platformă de educaţie pentru stomatologi: Ţintim o finanţare de 500.000 - 1 milion de euro

20 iul 2022 Autor: Ioana Nita

♦ Înainte de ultima finanţare primită, proiectul Ulpia a fost evaluat la circa 2 milioane de euro ♦ Start-up-ul vrea să ajungă la venituri de 500.000 euro la finalul anului, practic în şase luni de la lansarea abonamentelor pentru cursuri de specialitate care îi ajută pe medicii stomatologici să-şi obţină creditele EMC necesare în fiecare an.

Ulpia, proiect născut în cadrul companiei locale NOA DENT RESEARCH, în cadrul căruia se dezvoltă un marketplace educaţional şi de echipamente medicale pentru stomatologie, vrea să atragă o rundă nouă de investiţii, cuprinsă între 0,5 şi 1 milion de euro, pentru a putea accelera dezvoltarea businessului, atât din punct de vedere tehnic, cât şi în străinătate. Până în prezent, Ulpia a reuşit să obţină investiţii în valoare totală de 550.000 de euro.

„Pot să zic că am avut trei runde de investiţii - prima a fost de 10.000 de euro şi a venit de la un prieten, iar a doua a fost de 200.000 de euro în 2020, tot de la un prieten. După care în 2021 am participat la un accelerator de business în Bucureşti şi ca urmare a lui şi a demersurilor pe care le-am făcut, am ridicat o nouă rundă de investiţii de 340.850 de euro -suma totală în care este inclusă şi investiţia de la Growceanu, investiţia de la Cleverage, fond de investiţii special dedicat sistemului medical şi finanţarea de la un coleg medic stomatolog care a investit peste 117.000 de euro“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation, la rubrica Start-up Pitch, Cătălin Balog Bellu, fondator al Ulpia. El a adăugat că deşi încă mai are de primit bani de la ultima finanţare, se pregăteşte deja pentru următoarea rundă de investiţii.

„Acum eu mă pregătesc pentru o nouă rundă pentru că planul meu este foarte simplu. În ceea ce priveşte România, am văzut că lucrurile funcţionează deja - piaţa este obişnuită, partenerii sunt obişnuiţi. Acum am lansat în sfârşit şi abonamentele. A fost o muncă titanică în ultimele două luni ca să lansăm şi abonamentele. Lucruri merg bine pe România, dar ceea ce vreau eu este să cresc viteza şi să dezvolt platforma mai ales ca instrument pentru organizatorii de evenimente din ecosistemul medical la nivel internaţional. Planul meu este aşa: cât de repede să atrag încă o rundă de investiţii şi să dezvoltăm partea de soft.“

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR