ZF IT Generation

ZF IT Generation. Cori Grămescu, fondator Yummdiet.com, o platformă de diete care îi ajută pe utilizatori să slăbească, ţinteşte expansiunea pe cel puţin două noi pieţe

13 oct 2020 Autor: Adrian Seceleanu

„O jumătate din suma de 200.000 de dolari este investită în tehnologie iar cealaltă jumătate în promovare şi marketing“

Yummdiet.com, o platformă de diete şi well-being fondată de Cori Grămescu - coach de lifestyle şi nutriţie care deţine şi studiourile de fitness feminin LadyFit din Bucureşti, are în plan expansiunea pe cel puţin două noi pieţe externe în perioada următoare, după ce a primit o investiţie de 200.000 de dolari de la Andrei Pitiş - unul dintre cei mai cunoscuţi antreprenori şi investitori din industria locală de IT şi Daniel Ilinca, CEO & fondator Softbinator Technologies.

„În etapa imediat următoare, vorbim de următoarele 3-6 luni, practic obiectivul nostru este să extindem baza de clienţi deja atrasă în Germania, Belgia, Franţa şi Suedia. Sunt ţări în care deja avem destule cliente astfel încât să avem curaj să facem un pas către extindere şi să ne promovăm ceva mai agresiv decât până acum pentru că acum avem conţinutul tradus în limba engleză. În partea de dezvoltare de tehnologie ne vom concentra ca funcţionalităţile platformei să fie susţinute şi în zona de marketing şi de conţinut, este o platformă în care vom crea foarte mult conţinut original, vom susţine practic deciziile consumatorilor noştri de a îşi schimba alimentaţia cu tot felul de reţete, sfaturi“, a declarat Cori Grămescu, fondator Yummdiet.com, în cadrul emisiunii ZF IT Generation. „Acum că platforma este gata, este optimizată complet pentru folosirea de pe echipamente mobile, arată foarte bine, cred că acum vom fi foarte bine primiţi pe pieţele internaţionale. Deşi există foarte multe alte aplicaţii de dietă, există multe calculatoare de calorii, există multe tipuri de diete care îţi generează meniuri cu calorii fixe, există multe tipuri de aplicaţii care îţi oferă posibilitatea să te antrenezi, sunt foarte puţine opţiunile în care toate aceste funcţii sunt puse laolaltă“.

„Sunt şi mai puţine opţiunile în care un specialist în nutriţie acreditat, certificat internaţional îţi stă la dispoziţie să te ajute, să te consilieze şi cel mai important suntem printre puţinele platforme internaţionale care reuşim să oferim această personalizare de nivel înalt la un abonament absolut rezonabil din punct de vedere financiar. Aceste servicii se plătesc în continuare foarte scump, costă foarte mulţi bani să ai acces în timp real la un specialist acreditat şi atunci noi pariem pe acest mix între funcţii şi interacţiunea umană de foarte bună calitate“, a adăugat Grămescu.

Odată cu investiţia, ţinta platformei este să se extindă pe cel puţin două pieţe noi, a spus şi Andrei Pitiş, fondator Simple Capital. „Cam o jumătate din suma de 200.000 de dolari este investită în tehnologie iar cealaltă jumătate în promovare şi marketing. Ţinta este să intrăm în cel puţin două alte pieţe majore înafara României şi vom face acest lucru prin testare. Ştim să facem asta, am mai ieşit din ţară cu branduri. Orice brand are la bază şi un brand personal în spate şi deja avem rezultate, avem idei, ştim cam în ce zone să ne ducem şi abia aştept să văd la anul pe vremea asta unde o să fim.“

„În mod natural cumva şi intuitiv investiţia aceasta trebuie să se ducă în ceva ce cunoaştem şi pe care putem să o ajutăm cu know-how-ul pe care îl avem în tehnologie. Am învăţat şi din greşelile proprii, de a construi tehnologie şi atât şi de a nu înţelege că ai nevoie de investiţii şi în marketing şi în zona de creştere în general şi cumva noi suntem genul de companie de tech care dacă investeşte într-un start-up înţelege că în spate este un business şi nu doar o soluţie tech şi doar în direcţia aceasta trebuie să se ducă investiţia pe care o facem. Noi din partea Softbinator suntem gata să contribuim şi în partea de tehnologie şi în cea de marketing, acesta fiind şi motivul pentru care Cori ne-a vrut alături de ea în povestea aceasta“, a declarat şi Daniel Ilinca, CEO & fondator Softbinator Technologies.

 

Ce a mai declarat Cori Grămescu în cadrul emisiunii:

► Practic tot ecosistemul acesta informaţional care te ajută să ai rezultate bune în zona de dietă pentru că slăbirea nu este doar despre slăbire, este despre a face nişte schimbări în alimentaţia ta de durată. Noi venim cu o propunere onestă şi interesantă deopotrivă în platforma noastră se regăsesc doar ingrediente generice, naturale, neprocesate tocmai pentru că noi promovăm acestă simplitate alimentară, ceea ce ne şi face scalabili. Pasul următor va fi să ne extindem echipa de nutriţionişti, de coach de nutriţie pe care să îi instruim practic în protocolul de schimbare pe care eu l-am extersat în ultimii ani împreună cu clienţii şi am tras nişte concluzii despre ceea ce funcţionează, pornind de la tehnici acceptate de coaching, de dietă, de suport, de management al schimbării comportamentelor, deci practic aplicăm o serie întreagă de mecanisme care deja sunt cercetate din punct de vedere sociologic şi psihologic, ştim ce funcţionează şi le-am adaptat într-un manual de utilizare care combină practic diversitatea dată de platformă cu suportul uman care este foarte important - devenim astfel parteneri ai clienţilor care ne accesează meniurile.

► Pe listă vor fi diversificarea bazei de tipuri de diete. Momentan avem un plan de alimentaţie, de slăbire, care include toate grupele alimentare, mai avem o versiune fără carne, dar care conţine peţte, lactate, ouă, deci toate celelalte surse de proteine; un meniu fără lactate şi un meniu pentru alăptare precum şi unul de menţinere. Pasul următor va fi să dezvoltă diete fără gluten, de tip intermitent fasting, diete de tip keto, deci practic să acoperim solicitările venite din partea pieţei de wellness, tocmai pentru că putem face acest lucru, putem genera orice tip de plan alimentar, şi urmează să diversificăm şi această ofertă către clienţii noştri.

► În ceea ce priveşte extinderea internaţională după cum spuneam în România am avut foarte mare noroc pentru că brandul meu personal în zona de nutriţie şi welness a fost suficient de puternic încât să le ofere clienţilor noştri, mai ales de la începuturi, încrederea de a lucra pe un produs despre care nu prea înţelegeau ce face la început, era foarte abtract ce era această platformă de diete în care trebuiau să selecteze alimentele pe care nu doresc să le consume.

Cori Grămescu, fondator Yummdiet.com: Acum că platforma este gata, este optimizată complet pentru folosirea de pe echipamente mobile, arată foarte bine, cred că acum vom fi foarte bine primiţi pe pieţele internaţionale

 

Andrei Pitiş, fondator Simple Capital: Ţinta este să intrăm în cel puţin două alte pieţe majore în afara României şi vom face acest lucru prin testare. Ştim să facem asta, am mai ieşit din ţară cu branduri

 

Daniel Ilinca, CEO & fondator Softbinator Technologies: Am învăţat şi din greşelile proprii, de a construi tehnologie şi atât, şi de a nu înţelege că ai nevoie de investiţii şi în marketing şi în zona de creştere în general

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR