Start-up-ul, care în prezent încearcă să strângă de la investitori 400.000 de euro, are în plan să se extindă la nivel european.
Cassa, un start-up care oferă un soft de contabilitate cu elemente de inteligenţă artificială şi machine learning, care a ajuns la 500 de utilizatori are în plan să ajungă la 15.000 de clienţi anul viitor şi la venituri de peste 500.000 de euro.
„Obiectivele pe care ni le-am propus pentru 2021 sunt să avem 15.000 de utilizatori şi să depăşim pragul de venituri de 500.000 de euro“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Daniel Teodoroiu, CTO al Cassa. „Noi avem o previziune ca în următorii 5 ani să ajungem la venituri de 7 milioane de euro. Ne bazăm foarte mult şi pe vânzarea separată a tehnologiei OCR, care poate fi implementată în mai multe direcţii şi domenii şi cu siguranţă aceasta va aduce venituri în plus proiectului în următorii ani, noi fiind o companie de tehnologie. Noi ne dedicăm tot timpul şi experienţa pentru dezvoltarea de tehnologii pentru creşterea afacerilor.“ O problemă esenţială pe care platforma o rezolvă este cea a comunicării dintre contabili şi antreprenori, afirmă Teodoroiu. „Soluţia noastră rezolvă problema comunicării şi ajută în operarea automatizată a documentelor. Cassa este o aplicaţie care organizează fluxul de documente contabile prin o automatizare inteligentă a procesului de operare al acestora, contabilii şi antreprenorii beneficiind de un canal de comunicare în timp real care este accesibil şi în browser şi în aplicaţiile mobile dedicate. Prin intermediul acestei aplicaţii contabilul poate să colecteze documente, poate să răspunde la întrebările puse de antreprenori, poate să trimită informaţii legate de modificări legislative sau recomandări privind activităţile de business care au impact în afaceri şi astfel ajută antreprenorul să ia decizii strategice la momentul oportun şi poate oferi acestuia prin intermediul unor infografice toate informaţiile de care el are nevoie în legătură cu compania sa. „Noi ne-am propus să rezolvăm problema referitoare la fluxul dezordonat al documentelor dintre contabil şi antreprenor şi a acestei lipse de digitalizare şi de comunicare. Astfel ne-am gândit să dezvoltăm un sistem de management al documentelor şi ne-am dat seama că o comunicare digitală unitară într-un mediu special dedicat pentru aceştia ar face totul mult mai eficient şi ar crea un workflow ordonat şi dedicat pentru ei. De asemenea de aici au venit şi multe alte funcţionalităţi pe care le-am dezvoltat precum arhiva electronică, sistemul de recunoaştere a caracterelor (OCR - optical characther recognition) pentru operarea automată a facturilor, alte rapoarte financiare, verificare firmă şi facturare. În prezent ne orientăm şi mai mult pe partea de tehnologie, pe dezvoltarea tehnologiei OCR şi operarea automată a documentelor şi avem în dezvoltare un sistem care se bazează pe machine learning şi tehnologii de computer vision prin care putem să operăm facturi automat, acest lucru fiind una dintre principalele probleme ale contabililor.
Acestea sunt şi lucrurile care le ocupă cel mai mult timp inclusiv din comunicarea cu clientul şi din ajutorul pe care îl pot ei efectiv acorda unei companii.
Ştim cu toţii că primul partener al unei companii este contabilul“.
La nivelul pieţei comunicarea dezorganizată este principala problemă, pentru că aceasta se desfăşoară prin multiple platforme, ceea ce face procesul ineficient şi consumator de timp. „Aceasta este problema principală - comunicarea dezorganizată. Soluţii pentru contabilitate efectivă, pentru ce face contabilul există, şi contabilii folosesc astfel de softuri, dar nu există legătura dintre un soft pentru digitalizarea şi legătura dintre antreprenori şi contabili şi nu există o soluţie pentru digitalizarea fluxului de documente dintre aceştia. De aceea sunt multe modalităţi prin care în prezent se fac aceste lucruri şi nu există nicio metodă sau un flux foarte clar prin care o firmă nouă de contabilitate să aleagă una dintre metodele acestea. Dar şi contextul actual îi face pe contabili să adopte mult mai uşor o asemenea tehnologie“.
Compania are în plan să atragă o finanţare de 400.000 de euro, prin intermediul platformei de crowdfunding Seedblink, pentru a-şi susţine planurile de expansiune. „În acest moment noi oferim un serviciu firmelor de contabilitate prin care ele pot să ofere acest concept de contabilitate online, Prin intermediul serviciului nostru ei pun la dispoziţie clienţilor lor acest canal direct către antreprenori. Noi avem un plan pentru dezvoltarea în continuare a acestui sistem de OCR; folosim deja tehnici de machine learning, computer vision pentru operarea automată a facturilor iar resursele pe care vrem să le strângem cu siguranţă ne vor ajuta să creştem accelerat acest proces şi să venim cu soluţii în plus mult mai bune şi să ne extindem regional. Fiind în acest context european primul pas pe care îl vom face va fi să ne extindem la nivel european. Ne şi bucurăm de parteneriatul cu KPMG Startup Growpad şi cu siguranţă vom reuţi să accelerăm considerabil tot procesul de dezvoltare şi de extindere al proiectului.“
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE