ZF IT Generation

ZF IT Generation. Eduard Burghelia, fondator & CEO Confidas, o platformă care oferă date despre companii: Ne uităm la un exit, am avut deja discuţii, dar încă nu am avut o ofertă pe masă

17 aug 2020 Autor: Adrian Seceleanu

Confidas, o platformă online care agregă prin procese automatizate date despre companii, pentru a ajuta firmele să ia decizii despre partenerii de business, este curtată deja de investitori iar în anii următori s-ar putea ajunge la o tranzacţie de exit.

„Legat de achiziţii, în prezent nu considerăm că ar fi oportună o achiziţie pe care să o facem noi, nici nu am avea banii pentru aşa ceva, însă sigur că ne uităm la un exit pe care să îl facem chiar noi, deci să fim achiziţionaţi pentru a ajuta fie un competitor, fie o altă companie care vrea să intre pe piaţă, fie un alt cumpărător strategic, să-şi înde­plinească obiectivele“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Eduard Bur­ghelia, fondator & CEO al Confidas.

„Lucrurile sunt destul de dinamice şi apar oportunităţi spontan. Indiferent de termenul pe care l-aş da nu aş putea fi sigur de el? Nu am ajuns la stadiul de ofertă ci mai degrabă de exprimare a interesului. Da, există interes, am avut două astfel de iniţiative de exprimare a interesului iar în acelaşi timp noi am vizat un potenţial cumpărător dar nu am avut succes pentru că nu se pliază pe strategia respectivei companii. Dar da, există perspectiva aceasta”.

Compania a semnat în această vară două noi contracte importante, dintre care unul cu Banca Transilvania, cel mai mare jucător de pe piaţa bancară locală. “Strategia noastră se bazeaă pe parteneri strategici şi importanţi, iar recent, chiar în această vară am reuşit să încheiem două parteneriate, unul cu Banca Transilvania şi altul cu Raiffeisen Bank. Aceste parteneriate presupune că IMM-urile care colaborează cu aceste bănci au acces la Confidas gratuit câteva luni astfel încât să îi ajutăm cu aceste două bănci să evite clienţii rău platnici şi să găsească clienţi noi, mai ales acum în perioada aceasta dificilă. Mulţi dintre clienţii noştri au trecut prin nişte drame aş putea zice, plângeau la telefon practic, erau afectaţi de pandemie. Această ofertă a venit ca un ajutor foarte bine primit pentru ei.”

 

Ce a mai declarat Eduard Burghelia

► Ne axăm foarte mult pe achiziţia de clienţi noi cât şi pe achiziţia de parteneri strategici, lucruri care cumva se influenţează una pe alta. Cele două împreună ne asigură o creştere sustenabilă şi una care să ne ajute să ne şi autofinanaţăm.

► În momentul de faţă nu căutăm o finanţare nouă întrucât reuşim să generăm venituri satisfăcătoare pentru nevoile noastre, pentru planurile pe care le avem acum nu avem nevoie de o investiţie nouă în următoarele şase luni. Însă este posibil să avem nevoie de o nouă rundă de finanţare, în funcţie de cum evoluăm în următoarele luni. E posibil să avem nevoie de finanţare în 2021.

► Activăm într-o industrie destul de mică ţi ca număr de jucători dar şi ca venituri în ideea în care liderul de piaţă preent are o cifră de afaceri de 2 milioane de euro şi este detaşat faţă de restul competitorilor, următorul clasat are venituri de peste un milion de euro, iar locul 3 are sub un milion de euro. Ne dorim să avem cel puţin o jumătate dintre băncile din România în portofoliul nostru.

► Suntem o platformă de analiză a companiilor. Aducem foarte multe informaţii despre companii pe care le analizăm iar în final ne ajutăm clienţii să poată să ia o decizie cu privire la acordarea unui credit comercial. Noi răspundem la întrebarea <<pot sau nu pot să am încredere în viitorul meu partener de afaceri?>>

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR