ZF IT Generation

ZF IT Generation.  Ion Gavrilescu, cofondator şi managing partner FieldOS – aplicaţie pentru gestionarea echipelor din teren: Vrem să luăm o rundă nouă de finanţare în valoare totală de 800.000 euro, din care o parte va veni via SeedBlink

22 dec 2022 Autor: Ioana Nita

♦ Anul trecut, start-up-ul a atras în total o investiţie de 220.500 euro, din care 190.500 euro au venit dintr-o campanie de strângere de fonduri pe SeedBlink ♦ Echipa FieldOS vizează extinderea pe pieţele din Orientul Mijlociu, Africa şi Asia.

Start-up-ul FieldOS (fostul Smarthuts), care a dezvoltat o soluţie software ce permite gestionarea activităţilor echipelor care lucrează pe teren, şi-a propus să obţină o nouă rundă de investiţii în valoare totală de 800.000 euro, din care o parte va veni de la trei angels investors care s-au angajat deja să investească în total 150.000 euro. O altă parte, în valoare de 200.000 – 300.000 euro, va fi obţinută printr-o campanie de strângere de fonduri pe platforma de equity crowdfunding SeedBlink, iar restul banilor necesari vor veni de la un fond de investiţii sau asociaţii de business angels.

„Avem deja «commited» 150.000 de euro de la angel investors. Mai precis, este vorba despre cei doi business angles cu care am pornit la drum, Liviu Munteanu şi Mihai Guran, cărora li s-a alăturat şi un client de-al nostru care a fost foarte încântat de soluţia noastră, care şi el este angel investor. Lui, soluţia noastră i-a adus o valoare foarte mare şi a spus că vrea să investească 100.000 euro“, a spus în cadrul emisiunii ZF IT Generation, Ion Gavrilescu, cofondator şi managing partner FieldOS. El a adăugat că majoritatea banilor din noua rundă de finanţare vor merge către marketing şi vânzări, în condiţiile în care start-up-ul se extinde şi pe piaţa internaţională şi vrea să se alinieze tendinţelor actuale în materie de strategii de vânzare.

„De o săptămână avem un coleg pe marketing. Până acum noi ne ocupam şi de partea asta printre picături pentru că într-un start-up «porţi mai multe pălării», dar încercăm să specializăm depar­ta­men­tele. El se va ocupa de site pentru că pentru noi site-ul este foarte important – materialele de pe site, conţinutul educa­ţio­nal. Oamenii în momentul de faţă cumva fug de vânzător şi de acest stil de vânzare: «uite ăsta este softul, vrei să cumperi?» Oamenii vor să se educe, vor să înţeleagă ce face, vor să înţeleagă cum îi ajută soluţia, vor să o testeze. Trebuie să ai conţinut educaţional care să crească încrederea clienţilor, să crească brandingul şi asta te ajută să nu mergi să baţi tu la uşa clienţilor, ci să bată ei la uşa ta în momentul în care deja cumva sunt pregătiţi, au nevoie, au încredere şi tu faci doar demo-ul şi închei tranzacţia. Dar deja ai făcut 80% din vânzare prin site, prin prezenţă ca speaker la conferinţe ş.a.m.d.“

Soluţia dezvoltată de FieldOS se adresează în prezent firmelor şi departamentelor de facility management şi de property management, proprietarilor de clădiri de birouri şi spaţii comerciale mari. Aceste companii au nevoie în prezent de soluţii software cu ajutorul cărora să gestioneze mai bine şi mai eficient tot ce ţine de partea de mentenanţă şi de comunicarea cu echipele care lucrează pe teren.

„Noi în momentul de faţă suntem un software care este axat pe omul din teren şi pe «future of work».“

„Este un soft pentru omul «deskless» de fapt, care nu lucrează la birou. Sunt milioane de astfel de oameni care lucrează în picioare şi ei nu sunt cumva integraţi în structura organizaţiei -  nu ai date de la ei, nu le trimiţi date, nu există o structură de lucru clară. Asta este ceea ce oferim noi în prezent. Zona de management de service şi mentenanţă, de unde am pornit noi acum 3 ani, este doar o parte din ceea ce facem în prezent. Acum, partea de task management şi de job management reprezintă circa 40-50% din ceea ce facem. În acest moment avem partea de document management, partea de fluxuri, de aprobare, de escalation protocols, partea de comunicare - oameni care trebuie să-şi dea ok-ul pe anumite activităţi/procese, oameni care trebuie să fie informaţi şi care să primească date ş.a.m.d.“, a explicat Ion Gavrilescu cum a evoluat soluţia dezvoltată încă din 2019.

În prezent, FieldOS are un portofoliu de circa 35 de clienţi din România, printre cei mai mari numărându-se Therme, mall-urile AFI şi clădirile de birouri AFI şi  Sterling Cruise - firma care de?ine franciza Salad Box şi care a adus în România şi lanţul american de restaurante Popeyes.

 

 

 

 

 

 


 

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR