ZF IT Generation

ZF IT Generation. Matei Maloş, cofondator şi CEO al Directimo – platformă online pentru achiziţii imobiliare: Suntem în curs de a încheia o finanţare de 1 milion de euro care ne va ajuta să ne extindem în Dubai şi să dezvoltăm în continuare tehnologia

22 iul 2022 Autor: Ioana Nita

Următoarea rundă de finanţare este prognozată peste circa 18 luni, valoarea urmând a fi mult mai mare - între 5 şi 10 milioane de euro.

Start-up-ul proptech Directimo, pornit de antreprenorul local Matei Maloş, cunoscut pentru businessurile magazinuldecase.ro şi homefinders.ro, împreună cu Alexandru Dan, fost CTO al eMag, se află în prezent în plin proces de a accesa o rundă de investiţii în valoare de 1 milion de euro, până acum suma totală fiind strânsă în proporţie de 70%. Investitorii sunt din zona imobiliară, dezvoltatori imo­biliari, dar şi business angels. Până în prezent, investiţiile totale în Directimo se situează la un milion de euro.

„Investiţiile noastre, care s-au realizat organic din activitatea des­fă­şu­rată şi profitul reinvestit, au depăşit până azi un milion de euro. În mo­men­tul de faţă, runda pe care o derulăm este de un milion de euro, iar până acum 70% din investiţie este asi­gurată, adică aproximativ 700.000 de euro, care provin de la parte­nerii actuali pe care îi avem - dezvol­ta­tori imobiliari, dar şi de la business angels din zona de tech care sunt in­teresaţi să beneficieze de o expunere pe pieţele interna­ţionale care sunt cu si­guranţă mult mai atractive prin pris­ma dimensiunii. Şi de asemenea lu­crăm cu o colegă care se ocupă de zona de strategie de dezvoltare, provine dintr-un fond de venture capital pe segmentul acesta de proptech, şi îm­preună cu ea ţintim să atragem şi o in­ves­tiţie din segmentul acesta de VC spe­cializat în proptech. O investiţie între 5 şi 10 milioane euro pe care noi o esti­măm că se va realiza în maxim 18 luni şi care ne va permite dezvoltarea acce­lerată pe pieţele internaţionale“, a de­clarat Matei Maloş, cofondator şi CEO al Directimo. Compania, în forma actuală, a fost în­fiin­ţată în 2020, după mai mulţi ani în care antre­pre­norul a testat pe piaţă diferite modele de tran­zacţionare din pia­ţa imobiliară.

Businessul Directimo funcţionează în prezent pentru ofertele de proprietăţi imobiliare din Bucureşti şi case de vacanţă din România, iar recent start-up-ul a testat şi pieţele din Dubai (Emiratele Arabe Unite) şi Costa del Sol (Spania).

Ce face însă mai exact Directimo? „Practic asigurăm prin serviciul de buyer advisor acces la ofertele din aceste pieţe. În momentul de faţă produsul pe care noi l-am dezvoltat are trei componente importante: prima este crearea bazei de date cu oferta disponibilă la vânzare, oferta reală disponibilă la vânzare, care este actualizată într-un sistem în care cumpărătorul poate să facă vizionare online, iar pe partea cealaltă brokerii, consultanţii imobiliari, au un sistem de analytics avansat în care pot să vadă acţiunile cumpărătorului, pot să gestioneze clienţii într-un mod avansat - aici intervine inclusiv partea de machine learning şi AI care le arată consultanţilor momentul în care este ok să recontacteze un potenţial lead, care are sens să se reactiveze atunci când cumpărătorul devine devine pregătit să cumpere. Şi a treia componentă este dată de interfaţa pe care o are cumpărătorul prin care el primeşte exact astfel de notificări relevante - aici considerăm că este serviciul calitativ şi care face diferenţa pentru pentru cumpărător. În loc să primească multiple e-mailuri cu date mai mult sau mai puţin corecte, el primeşte alerte foarte clar ţintite conform cerinţelor lui exacte de căutare şi poate să stea în piaţă 3 luni, 6 luni sau doi ani până când oferta pe care el o caută apare pe piaţă. Şi noi practic îi oferim consultantului imobiliar, brokerului, un instrument prin care să poată să îşi fidelizeze clienţii şi să îi transforme în clienţi fericiţi pe viaţă pentru că asta este ceea ce îşi doreşte un consultant imobiliar“, a explicat Matei Maloş.

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR