ZF IT Generation

ZF IT Generation. Mihai Guran, fondator & CEO al SalesOMMO, o platformă de automatizare pentru oamenii de vânzări şi de marketing, caută o finanţare de 250.000 - 300.000 de euro

20 iul 2023 Autor: Adrian Seceleanu

„Produsul va face o automatizare în primul rând pentru pregătirea întâlnirilor, SalesOMMO va face acea muncă de cercetare care unui om îi ia 20 - 25 de minute, o jumătate de oră“.

Mihai Guran, unul dintre cei mai cunoscuţi manageri din piaţa de IT, care după o carieră de peste 20 de ani în corporaţii precum IBM, Dell, HP Enterprise şi Bitdefender a intrat în 2018 în antreprenoriat devenind ulterior activ şi în ecosistemul de start-up-uri tech din postura de investitor de tip angel şi mentor & consultant, a fondat propriul start-up - SalesOMMO - o platformă de auto­matizare pentru oamenii de vânzări şi marketing. Alături de Mihai Guran, din echipă fac parte şi Alexandru Lamba - CTO şi Radu Mesa - CMO. În echipă au fost cooptate şi Cezara Benegui şi Ioana Mânea.

„SalesOMMO va ajuta la pregătirea întâlnirilor, stabilirea unui raport mult mai rapid şi mai bun, va da sugestii de conversaţie şi va ajuta oamenii de vânzări să fie mai eficienţi în stabilirea acestor legături“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Mihai Guran. El a explicat şi ce va face mai exact platforma. „SalesOMMO face parte din categoria automatizarea acti­vi­tăţilor de vânzări şi ulterior şi de marketing. Cum îi vom ajuta pe clienţi? Produsul va face o auto­ma­tizare în primul rând pentru pregătirea întâlnirilor. Deci avem mai mulţi parteneri tehnologici, furnizori de date sau parteneri de automatizare, precum Procesio, Veridion pe partea de date, dar vor fi şi alţii. Vom avea nişte integrări, deja lucrăm la ele şi practic undeva în spate SalesOMMO va face acea muncă de cercetare care unui om îi ia 20 - 25 de minute, o jumătate de oră într-o primă fază să vadă ce date despre companie poate să afle, ce date despre persoane, care sunt interesele exprimate undeva public, postate, care sunt noutăţile pe care le-a avut compania în ultima vreme şi îi va da omului de vânzări o sin­teză şi un scor cât de bine se potriveşte sau nu persoana şi firma respectivă cu profilul lui ţintă, ideal. Omul de vânzări citeşte raportul şi poate lua decizii cum să deschidă o con­versaţie, dacă vrea să o deschidă sau nu, care ar fi problemele în indus­tria respectivă, ce se poate afla despre clientul respectiv, despre firma res­pectivă în spaţiul public. Bineînţeles şi de aici mai departe va fi dezvoltat.“

Produsul este în prezent încă în dezvoltare. „Pregătim o versiune alpha sau o versiune de test“, a spus Mihai Guran.

Prima finanţare pentru start-up este de 50.000 de euro, dintre care 20.000 de euro sunt contribuţia lui Mihai Guran, diferenţa venind de la alţi investitori.

Compania a demarat deja discuţii pentru o rundă de 250.000 - 300.000 de euro, a adăugat el. „Am stabilit o ţintă şi ţinta este bazată pe nişte calcule. Ne-am făcut un plan, ştim cât ne va costa produsul iniţial minim. Avem un plan până la sfârşitul anului de cheltuieli. În acest moment am acoperit aceste cheltuieli pentru produsul minim. Avem investiţii de 50.000 euro promise, care vor fi vărsate în perioada imediat următoare. Deja facem pitching, pentru că produsul are multe componente şi are o viziune pe termen lung şi avem nevoie într-o primă fază de circa 250-300.000 de euro. 50.000 euro deja îi avem, din care 20.000 de euro este finanţarea mea personală. Alex şi Radu contribuie cu muncă, la fel Ioana şi Cezara.“

Următoarea rundă ar trebui să fie de câteva ori mai mare. „O să avem nevoie de circa 1 mil. euro, 1,2 mil. euro pentru a construi viziunea şi a scala“, a mai spus Mihai Guran.

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR