ZF IT Generation

ZF IT Generation. Mircea Stan, cofondator & CEO: Postis, o platformă de optimizare a livrărilor, pregăteşte o nouă finanţare şi expansiunea internaţională

11 mai 2020 Autor: Adrian Seceleanu

Printre cei mai mari clienţi ai Postis se numără Elefant, Cărtureşti, Ikea, Flanco, Frisbo, KLG, Secom, Schmitz Cargobull.

Postis, un start-up local de tehnologie, care a dezvoltat o platformă digitală dedicată optimizării livrărilor, are în plan o nouă finanţare şi extinderea pe plan internaţional.

„Cu viitoarea finanţare dorim să continuăm expansiu­nea la nivel internaţional. Dacă până acum ne-am concentrat pe piaţa locală să avem un portofoliu diversificat de clienţi din industrii diferite (electro-IT, mobilă, fashion, cărţi şamd.) noua rundă de investiţie şi un partener strategic cu care vrem să mergem mai departe ar trebui să ne ajute să ne extindem rapid pe pieţele din zonă, în primă fază, spre exemplu, în Polonia sau în Ungaria, Cehia, depinde unde apar oportunităţile“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Mircea Stan, cofondator & CEO al Postis.

Înfiinţată în 2016, Postis a dezvoltat o platformă tehnologică ce integrează sistemele de IT şi aplicaţiile cheie din companii în vederea optimizării plani­ficării de transport. Platforma permite alocarea celei mai bune opţiuni de livrare în mod automat pe baza unor seturi de criterii legate de produsul transpor­tat, destinaţie, condi­ţiile contrac­tuale sau capabili­tă­ţile companiilor de curierat. Printre cei mai mari clienţi Postis se numără Elefant, Cărtureşti, Ikea, Flanco, Frisbo, KLG, Secom, Schmitz Cargobull. Compania a atras până în prezent finanţări de peste 2 milioane de euro.

Pe fondul crizei, compania a accelerat creşterea.

„Noi am crescut aproape în fiecare an de 3-4 ori, iar anul acesta era previzionat să avem aceeaşi rată de creştere.“

„În primele trei luni eram pe aceeaşi curbă pe care o anticipasem, să creştem de 3-4 ori şi anul acesta. Criza a crescut şi mai mult potenţialul acesta de creştere şi faţă de ce anticipam noi că o să avem creştere în aprilie avem o creştere de peste 40% faţă de ce am anticipat noi. Nu credem că va continua creşterea în ritmul acesta până la sfârşitul anului dar undeva după iunie probabil că o să rămânem cu o creştere de 20-30% faţă de ce am anticipat noi la începutul anului”, a afirmat Stan.

„În ultima lună şi jumătate, 10 clienţi noi au optat pentru Platforma Postis şi sunt în faza de consultanţă, --înrolare, testare sau funcţionare, atât retaileri mici care aveau nevoie să îmbunătăţească prezenţa online, cât şi retaileri mari din domeniul food, care au avut nevoie să accelereze implementarea de mecanisme de vânzare pe canale digitale şi să optimizeze procesele de livrare la domiciliul clienţilor“, a adăugat el.

 

O campanie Ziarul Financiar și Banca Transilvania Microsoft
Innovation Partner: