ZF IT Generation

ZF IT Generation. Sebastian Şandru, cofondator Dorel, o aplicaţie din Timişoara care face legătura între meşteri şi clienţi, se pregăteşte de lansarea pe piaţă. „Momentan avem aplicaţia mobilă pentru platformele Android şi iOS, acum începem să lucrăm şi pe aplicaţia web.“

13 iul 2020 Autor: Adrian Seceleanu

O echipă de şase tineri din Timişoara a pus bazele unui start-up care lucrează la o aplicaţie prin intermediul căreia să facă legătura între meşteri şi utilizatorii care au de făcut reparaţii acasă, proiectul fiind aproape de momentul lansării.

Numele aplicaţiei este Dorel, o referire la personajul cu acelaşi nume dintr-o serie celebră de reclame realizată pe plan local în urmă cu circa 15 ani de compania NextCap pentru coniacul Unirea, în care apare un grup de meseriaşi. În seria respectivă de spoturi Dorel este un instalator naiv care este mai mereu ţinta glumelor grupului de meseriaşi alături de care lucrează. Seria de reclame pentru coniacul Unirea a câştigat mai multe premii ale industriei de advertising.

„Ideea a pornit de la o problemă pe care o întâmpinăm cu toţii şi anume aceea de a găsi un meseriaş în timp util în urma unei defecţiuni în locuinţă. Cred că toţi ne-am lovit de ea, iar noi am văzut o oportunitate de a ajuta comunitatea printr-un produs în acest sens şi punând accent atât pe meseriaşi, cât şi pe clienţi“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Sebastian Şandru, cofondator, Dorel. „Noi am pornit un start-up în primăvara anului trecut în urma unui concurs de IT din Timişoara, acolo unde s-a şi format echipa. Ideea a venit în vară, iar în decembrie 2019 am început implementarea pentru proiectul Dorel. Suntem o echipă de şase oameni, majoritatea tehnici, angajaţi în domeniu.“

Proiectul este aproape gata de lansare, a spus reprezentantul start-up-ului. „Avem prototipul aproape terminat, undeva în proporţie de 90% este totul gata, mai sunt doar câteva mici detalii pe care vrem să le implementăm înainte să le lansăm pe piaţă. Cunoaştem piaţa, ce soluţii sunt disponibile pe piaţă în Bucureşti. Noi ne diferenţiem prin faptul că ne dorim să creăm o soluţie atât pentru meseriaşi, cât şi pentru clienţi. Problema clientului este timpul, iar problema meseriaşului este că nu are o prezenţă online destul de mare, nu are unde să-şi afişeze proiectele, nu are unde să primească cereri, să-şi construiască astfel un portofoliu online. Momentan avem aplicaţia mobilă pentru platformele Android şi iOS, acum începem să lucrăm şi pe aplicaţia web.“

Aplicaţia va fi complet gratuită pentru utilizatori, veniturile urmând să fie obţinute de la meseriaşi. „Pentru clienţii care caută un meseriaş va fi absolut gratis, iar pentru meseriaşi noi oferim acces gratis la 6 proiecte pe lună. Apoi au posibilitatea de a achiziţiona mai multe proiecte, încă 6 sau 12 proiecte, sau să plătească un abonament, care le va oferi posibilitatea de a realiza nelimitat proiecte prin intermediul platformei“, conform lui Şandru.


Urmăreşte zilnic emisiunea pe www.zf.ro şi pe pagina de Facebook a Ziarului Financiar de la ora 19.00 sau accesează platforma www.zf.ro/zf-it-generation

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR