ZF IT Generation

ZF IT Generation. Start-up Pitch. Robert Fenichiu, CEO al platformei de transport BursaV2: „Avem nevoie de o investiţie de 200.000 de euro pentru a implementa noi tehnologii şi a ne extinde pe alte două pieţe – Polonia şi Cehia“

12 oct 2021 Autor: Alexandra Cepăreanu

Platforma de licitaţii pentru transport este activă în România, Italia, Franţa, Spania, Olanda, Germania şi Anglia şi înregistrează peste 2.000 de camioane şi peste 10.000 de expeditori.

BursaV2, platformă de licitaţii pentru transport care îşi propune să faciliteze transporturile de mărfuri şi interacţiunea dintre expeditori şi firmele care au nevoie de aceste servicii, caută o finanţare în valoare de 200.000 de euro pentru a se extinde pe noi pieţe şi pentru a implementa în cadrul platformei noi tehnologii.

„În primul rând, vrem să intrăm pe pieţele din Polonia şi Cehia anul următor. Sunt două ţări în dezvoltare şi am observat că transportul devine din ce în ce mai profitabil în aceste ţări. Iar apoi ne vom orienta spre piaţa din Rusia. Căutăm un investitor pentru că avem nevoie de 200.000 de euro pentru a pune în aplicare planurile de dezvoltare“, a spus în cadru emisiunii ZF IT Generation, rubrica Start-up Pitch, Robert Fenichiu, CEO al platformei BursaV2.

Platforma lansată anul acesta este activă în prezent în şapte ţări - România, Italia, Franţa, Spania, Olanda, Germania şi Anglia - iar pieţele care înregistrează un volum mai mare de curse sunt Olanda şi Anglia. De asemenea, platforma de transport înregistrează în prezent peste 2.000 de camioane şi peste 10.000 de expeditori care au ales să transporte marfa prin BursaV2.

„Olanda şi Anglia sunt cei mai mari transportatori şi au cele mai multe comenzi, dar şi în România a început să crească numărul de abonaţi. Sperăm să atragem un număr cât mai mare de utilizatori pe plan european, dar pentru acest an noi estimăm că vom ajunge undeva la peste 15.000 de camioane înregistrate pe platformă.“

De asemenea, serviciile platformei BursaV2 sunt plătite de către transportatori, care pot alege între trei abonamente lunare cu preţuri între 9 euro şi 89 de euro.

„Avem trei abonamente, primul este abonamentul «Starter» care costă nouă euro pe lună, apoi avem abonamentul «Plus» de 39 de euro pe lună şi abonamentul «Pro» de 89 de euro pe lună.

„Avem şi un abonament special pentru expeditorii care au mai mult de 10 curse pe lună, acesta costă 5 euro pe lună şi oferă mult mai multe avantaje faţă de cel care este gratis“, a explicat Robert Fenichiu.

El estimează că platforma va înregistra o cifră de afaceri de aproximativ un milion de euro la finalul anului în curs, iar peste cinci ani BursaV2 va depăşi pragul de 10 milioane de euro cifră de afaceri, având în vedere nevoia tot mai mare de transport din mai multe ţări.

„Am început de curând să atacăm mai agresiv piaţa din Anglia, spre exemplu, având în vedere şi nevoia lor de transportatori din acest moment – au nevoie de 100.000 de transportatori -, astfel că este un moment oportun pentru noi să ne facem cunoscuţi pe această piaţă. Sperăm ca în scurt timp să devenim vizibili pe toate cele şapte pieţe pe care suntem prezenţi în acest moment.“

Echipa din spatele BursaV2 este formată de Robert Fenichiu – care este CEO al companiei, Marius Creţu – CTO al platformei, Robert Mărgărit – CFO-ul BursaV2, şi Cristian Theodor – care deţine rolul de CFO al companiei activă pe piaţa de transport.

„Mai avem colaboratori în Anglia, Germania şi Italia care ne ajută să gestionăm businessurile din ţările menţionate“, a mai spus Robert Fenichiu.

El a explicat că, în prezent, BursaV2 foloseşte inteligenţa artificială, împreună cu alte technologii de ultimă generaţie - precum blockchain, care permit companiilor să interacţioneze cu alte businessuri din peste 27 de ţări.

„Prin parteneri ca UiPath conectăm jucătorii care au nevoie de servicii de transport direct de pe linia de producţie până la clientul final. Iar inteligenţa artificială urmăreşte în timp real poziţia geografică a transportului, iar orice abatere de la traseu este semnalată ca alertă în sistemul intern, la fel şi orice altă oprire neanunţată.“

 

Ce a mai spus Robert Fenichiu la ZF IT Generation

► Transportatorii pot licita pe platformă o anumită cursă, dar până în momentul în care clientul nu plăteşte abonamentul nu poate vedea detaliile expeditorului - precum datel de contact, şi nu poate intra în legăură cu acesta. Vei putea avea acces la la informaţiile expeditorului şi la mesajele pe care le primeşti de la expeditor doar în momentul în care abonamentul a fost plătit. Apoi urmează procesul de transport, iar clienţii pot vedea unde se află camionul sau tirul care le transportă marfa, pot păstra legătura cu şoferii şi au acces la mai multe informaţii legate de transport.

► Pentru a începe un start-up ai nevoie de încredere în tine şi în proiectul pe care vrei să îl dezvolţi. Încrederea în ceea ce faci este foarte importantă, pasiunea şi perseverenţa. Consider că atâta timp cât ai perseverenţă şi încredere poţi face orice.

 

O campanie Ziarul Financiar Seedblink Cognizant Softvision și Banca Transilvania
Innovation Partner: