ZF IT Generation

ZF IT Generation. Start-up Update. Alina Mitrică, director comercial Retargeting Biz - platformă de marketing automatizat pentru magazine online: Anul acesta o să creştem afacerile şi baza de clienţi cu circa 30% faţă de 2020

22 sep 2021 Autor: Ioana Nita

♦ Compania se pregăteşte să lanseze anul viitor o versiune a platformei dedicată strict agenţiilor de marketing.

Compania locală Retargeting Biz, care a dezvoltat o soluţie de marketing automatizat all-in-one dedicată maga­zinelor online, mizează anul acesta pe o creştere de circa 30% a businessului, atât din punctul de vedere al cifrei de afaceri, cât şi al numărului de clienţi, în condiţiile în care platforma are o nouă versiune în care s-au investit peste 3 mil. euro. În prezent, Retargeting are aproape 1.000 de clienţi activi, iar în primele zile de la lansarea noii versiuni a reuşit să atragă câţiva zeci de clienţi noi. În afară de România, compania are birouri şi în Grecia, Bulgaria şi Ungaria, dar nu are clienţi doar din aceste ţări, ci şi de pe alte pieţe europene cum ar fi Italia sau Spania.

„Ne aşteptăm să avem o creştere a numărului de clienţi în fiecare lună, practic undeva la 10-15% în plus lunar în baza de date, deci spre finalul anului cred că vom avea o creştere de peste 30% în baza de clienţi. Este un punct delicat pentru că portofoliul nu înseamnă doar un anumit număr de clienţi, ci înseamnă şi valoarea clientului. Odată cu lansarea platformei noi, a crescut foarte mult şi valoarea medie a unui client în platformă, tocmai pentru că avem servicii mai multe, sunt clienţi mai mari care au intrat în platformă şi atunci nu doar numărul clienţilor din portofoliu a crescut, cât şi valoarea medie a clientului. Pentru noi este foarte important care va fi valoarea clienţilor la finalul anului. Este un mix între cele două - între cantitativ şi valoric”, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation, la rubrica Start-up Update, Alina Mitrică, director comercial în cadrul Retargeting Biz. Ea a explicat că evaluează clienţii în primul rând în funcţie de numărul de sesiuni / vizitatori pe care le au lunar.

„Un client mic pentru noi este un client care are până în 15.000 de sesiuni lunare, un client mic-mediu se situează între 15.000 şi 40.000 de sesiuni, clienţi medii 40.000 - 200.000 de sesiuni, clienţii mari peste 200.000 - 300.0000 de sesiuni şi sunt clienţii foarte mari care au în jur de un 1-2-3 milioane de sesiuni, dar aceştia nu sunt neapărat foarte mulţi pentru că nu există atât de multe magazine online de calibrul acesta în România. Sunt câteva sute totuşi zeci sute în cele patru ţări în care avem birouri.”

 

Urmăreşte zilnic emisiunea pe www.zf.ro şi pe pagina de Facebook a Ziarului Financiar de la ora 19.00 sau accesează platforma www.zf.ro/zf-it-generation

O campanie Ziarul Financiar Seedblink Cognizant Softvision și Banca Transilvania
Innovation Partner: