ZF Meeting Office

Best Of ZF Meeting Office, Mobexpert: „Pentru noi partea a doua a anului este cea mai importantă. Începem pregătirea pentru trei magazine noi la Piatra Neamţ, Târgovişte şi Râmnicu Vâlcea“

14.07.2023, 00:06 Autor: Mirabela Tiron

♦ Compania a dat startul celei mai importante campanii „Fabricat în România“.

Grupul Mobexpert, creat de Dan Şucu, un business fondat în urmă cu 30 de ani, va deschide pâ­nă la final de an încă trei noi maga­zine în provincie, în Piatra Neamţ, Târgovişte şi Râmnicu Vâlcea.

„Pentru noi partea a doua a anului este cea mai importantă din multe puncte de ve­dere. Am dat star­tul celei mai importante cam­­panii Fabricat în România. A­ceas­tă cam­­panie reprezintă preţ foarte bun, ino­vaţie, produs în fabricile noastre. Pe de altă parte începem pregătirea celor trei ma­ga­zi­ne, deschidem spaţiul pentru Piatra Neamţ, apoi spaţiul din Târgovişte şi spre sfârşitul anului spaţiul din Râmnicu Vâlcea“, a de­cla­rat Adelina Badea, CEO al Mobex­pert,  în ca­drul emisiunii ZF Meeting Office, rea­lizată de Ziarul Financiar cu Mobexpert. Grupul Mobexpert, un business integrat, cu opt fa­brici amplasate în patru centre de producţie, cu trei platforme logistice şi cu o reţea de ma­gazine, a ajuns anul tre­cut la afaceri totale de 263,8 mili­oa­ne de euro, faţă de 250 de milioa­ne de euro anul anterior.

Gru­pul, cu 2.100 de angajaţi, integrează acti­vităţi de creaţie, de­sign, proiectare, pro­duc­ţie, logistică şi retail. Adelina Badea a mai precizat că un alt focus în acest an este pe fi­de­lizarea clienţilor şi că se uită atât la cli­enţii care cum­pără din maga­zine dar şi la cei care cumpără online. Mai mult, ea urmăreşte constant in­dicatorii de fidelizare.

„Lucrăm să lansăm fidelizarea anul aces­ta, mai bine spus să o schimbăm şi să o adap­tăm nevoilor din acest moment pentru cli­enţii Mobexpert. Am început încă de anul tre­cut să ne uităm la net promoter score (in­dicatori de fidelizare - n.red), suntem impli­caţi în această direcţie în mediul offline şi online“.

Modul în care sunt „desenate“ maga­zinele şi cum sunt amplasate produsele este esenţial, iar compania păstrează un standard comun pentru toate magazinele.

„Decoraţiunile cu mobilierul se susţin reciproc. Este o satisfacţie incredibilă când clientul intră să cumpere un set de pahare şi pleacă cu tot setingul. Este important cum „desenăm“ magazinul, cum aplasăm produsele, este o chestie de merchandising îmbinată cu esteticul, am învăţat să văd şi practicul din meserie, nu doar esteticul. Au fost situaţiii când clientul care a venit să cumpere o canapea a plecat cu tot setingul“, a adăugat Anca Scutariu, designer de concept ce lucrează de 17 ani la Mobexpert.

În pandemie, s-a remarcat o creştere a vânzărilor pentru mobilierul de exterior al Mobexpert, care s-a menţinut şi în prezent, în condiţiile în care clienţii  au început să aloce o atenţie sporită spaţiului exterior, să privească grădină ca o extensie a livingului, a adăugat Diana David, designer Mobexpert. „Gama de produse este foarte variată, în grădina unui client putem găsi de la umbrele, balansoar, şezlonguri, varietatea este foarte mare. În toată ţara remarc această nevoie“.

Cerere în creştere s-a înregistrat şi pentru produsele pentru zona de birouri. În pandemie de exemplu piaţa de scaune a explodat, angajaţii primeau scaune acasă în condiţiile în care firmele încercau să asigure confort angajaţilor care munceau de acasă.

„Încercăm să fim ceva mai versatili astfel încât să acomodăm  nişte spaţii  mai primitoare ca angajatul să fie atras să revină la birou după pandemie, astfel încât modul de lucru şi biroul efectiv să fie ca o „navă spaţială“, o „junglă“, sunt tot felul de teme pe care încercăm să le adaptăm astfel încât mediul respectiv să fie cât mai flexibil şi atractiv pentru angajat ca să revină la birou“, a completat Andrei Păuna, project manager la Mobexert Office.

 

 

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Mobexpert