♦ Compania a dat startul celei mai importante campanii „Fabricat în România“.
Grupul Mobexpert, creat de Dan Şucu, un business fondat în urmă cu 30 de ani, va deschide până la final de an încă trei noi magazine în provincie, în Piatra Neamţ, Târgovişte şi Râmnicu Vâlcea.
„Pentru noi partea a doua a anului este cea mai importantă din multe puncte de vedere. Am dat startul celei mai importante campanii Fabricat în România. Această campanie reprezintă preţ foarte bun, inovaţie, produs în fabricile noastre. Pe de altă parte începem pregătirea celor trei magazine, deschidem spaţiul pentru Piatra Neamţ, apoi spaţiul din Târgovişte şi spre sfârşitul anului spaţiul din Râmnicu Vâlcea“, a declarat Adelina Badea, CEO al Mobexpert, în cadrul emisiunii ZF Meeting Office, realizată de Ziarul Financiar cu Mobexpert. Grupul Mobexpert, un business integrat, cu opt fabrici amplasate în patru centre de producţie, cu trei platforme logistice şi cu o reţea de magazine, a ajuns anul trecut la afaceri totale de 263,8 milioane de euro, faţă de 250 de milioane de euro anul anterior.
Grupul, cu 2.100 de angajaţi, integrează activităţi de creaţie, design, proiectare, producţie, logistică şi retail. Adelina Badea a mai precizat că un alt focus în acest an este pe fidelizarea clienţilor şi că se uită atât la clienţii care cumpără din magazine dar şi la cei care cumpără online. Mai mult, ea urmăreşte constant indicatorii de fidelizare.
„Lucrăm să lansăm fidelizarea anul acesta, mai bine spus să o schimbăm şi să o adaptăm nevoilor din acest moment pentru clienţii Mobexpert. Am început încă de anul trecut să ne uităm la net promoter score (indicatori de fidelizare - n.red), suntem implicaţi în această direcţie în mediul offline şi online“.
Modul în care sunt „desenate“ magazinele şi cum sunt amplasate produsele este esenţial, iar compania păstrează un standard comun pentru toate magazinele.
„Decoraţiunile cu mobilierul se susţin reciproc. Este o satisfacţie incredibilă când clientul intră să cumpere un set de pahare şi pleacă cu tot setingul. Este important cum „desenăm“ magazinul, cum aplasăm produsele, este o chestie de merchandising îmbinată cu esteticul, am învăţat să văd şi practicul din meserie, nu doar esteticul. Au fost situaţiii când clientul care a venit să cumpere o canapea a plecat cu tot setingul“, a adăugat Anca Scutariu, designer de concept ce lucrează de 17 ani la Mobexpert.
În pandemie, s-a remarcat o creştere a vânzărilor pentru mobilierul de exterior al Mobexpert, care s-a menţinut şi în prezent, în condiţiile în care clienţii au început să aloce o atenţie sporită spaţiului exterior, să privească grădină ca o extensie a livingului, a adăugat Diana David, designer Mobexpert. „Gama de produse este foarte variată, în grădina unui client putem găsi de la umbrele, balansoar, şezlonguri, varietatea este foarte mare. În toată ţara remarc această nevoie“.
Cerere în creştere s-a înregistrat şi pentru produsele pentru zona de birouri. În pandemie de exemplu piaţa de scaune a explodat, angajaţii primeau scaune acasă în condiţiile în care firmele încercau să asigure confort angajaţilor care munceau de acasă.
„Încercăm să fim ceva mai versatili astfel încât să acomodăm nişte spaţii mai primitoare ca angajatul să fie atras să revină la birou după pandemie, astfel încât modul de lucru şi biroul efectiv să fie ca o „navă spaţială“, o „junglă“, sunt tot felul de teme pe care încercăm să le adaptăm astfel încât mediul respectiv să fie cât mai flexibil şi atractiv pentru angajat ca să revină la birou“, a completat Andrei Păuna, project manager la Mobexert Office.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE