Compania de bricolaj Dedeman, liderul pieţei de profil, controlată de fraţii Adrian şi Dragoş Pavăl din Bacău, a atins pragul de 30 de magazine pe piaţa locală, după o investiţie de 10 mil. euro la Bistriţa. Magazinul, cu o suprafaţă construită de peste 12.000 mp, urmează să fie deschis vineri la Bistriţa.
"Deschidem magazinul nostru cu numărul 30 la 20 de ani de la înfiinţarea firmei. Ne concentrăm în continuare pe extindere'', a declarat Dragoş Pavăl, preşedinte Dedeman. Echipa magazinului din Bistriţa numără 178 de angajaţi iar portofoliul unităţii cuprinde peste 45.000 de articole, din domenii precum materiale de bază în construcţii, gresie şi faianţă, instalaţii termice, instalaţii sanitare, instalaţii electrice, mobilă, decoraţiuni interioare, electrocasnice şi electronice, utilaje, scule şi accesorii şi produse pentru grădină. Magazinul Dedeman din Bistriţa este cel de-al patrulea inaugurat anul acesta, după cele din Constanţa, Râmnicu Vâlcea şi Slatina.
Până în anul 2015, Dedeman are ca target dezvoltarea reţelei naţionale la un total de 45 de magazine. Compania controlată de fraţii Pavăl a avut anul trecut vânzări mai mari cu 29% ca urmare a deschiderii a cinci magazine noi şi a primului an integral de funcţionare al celor cinci unităţi inaugurate în 2010. Compania a reuşit în 2011 să-şi majoreze şi vânzările medii per magazin, de la 19,8 la 20,5 mil. euro (plus 3,5%), în timp ce vânzările medii per angajat au crescut cu 4,2%.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
ZF Atlasul de business al României, ediţia a treia, apare astăzi. Cum se vede businessul din România cu ajutorul hărţilor?
-
Mihai Filip, CEO al Oves Enterprise: Industria de IT&C din România este privită foarte bine în străinătate
-
Industria marchează prima lună de creştere din ultimul an în aprilie: +12% faţă de aprilie 2023
-
Bursă. Banca Transilvania a dublat banii investitorilor în ultimul an
-
Traian Halalai, CEO al Exim Banca Românească: Incertitudinile externe mari, inclusiv letargia economiei europene, pot influenţa economia României
-
ZF Cei mai mari jucători din economie 2024. Cum accelerăm creşterea economică prin colaborarea dintre multinaţionale şi antreprenorii români? „Dezvoltarea noastră ca un business internaţional a fost un pas firesc pentru a rămâne în portofoliul marilor clienţi. Era o condiţie la licitaţii şi ca să nu fim refuzaţi am pornit extinderea regională“
-
ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Ana Maria Neaţu, BVB: În etapa de nominalizare a programului BVB Arena, cele mai multe companii propuse sunt din comerţ, deci nu IT&C, cum era cazul în anii trecuţi
-
ZF Private Health. Teodora Nuţuloiu, managerul VitaPlus din Dolj: Vom mai deschide încă trei noi clinici, două în Craiova şi una în mediul rural, la Dăbuleni
-
ZF Investiţi în România! Ştefan Popa, HelpShip: Intrarea pe piaţă a Temu şi Shein pune presiune pe restul magazinelor online şi aceştia trebuie să investească suplimentar pentru a se diferenţia
-
Urmează ZF Asigurări Summit, 19 iunie. Când vor ajunge asigurările de sănătate la o masă critică pentru o îmbunătăţire a serviciilor de sănătate în România?
-
Afaceri de la Zero. Familia Bădescu produce în Câmpulung Muscel, judeţul Argeş, dulceaţă şi siropuri artizanale sub brandul Miam, în care a investit 60.000 de euro
-
ZF Agropower. Un tânăr a ajuns la 200 de francizaţi în toată Europa cu sisteme de creştere a microplantelor.
-
ZF/FirstBank Lecţii de Business. Cum ajungi să fii perceput ca lider de piaţă chiar dacă nu eşti? Lucia Costea, Secom: Noi, ca antreprenori, am înţeles de la început că nu le ştim pe toate, aşa că ne-am uitat inclusiv la modele de business care nu sunt în industria noastră
-
Business sportiv. Începe Campionatul European de Fotbal: România va juca cel puţin trei meciuri. Câţi bani ar putea câştiga naţionala de la EURO?
-
Business sportiv. Sportul clujean atrage băncile pentru susţinere. După echipa de seniori de baschet, susţinută de Banca Transilvania, handbalul masculin clujean încheie parteneriat cu BRD