ZF Transilvania

Dedeman a ajuns la 30 de magazine după o investiţie de 10 mil. euro la Bistriţa

Dedeman a ajuns la 30 de magazine după o investiţie de 10 mil. euro la Bistriţa

Autor: Laurentiu Cotu

11.09.2012, 14:55 2004

Compania de bricolaj Dedeman, liderul pieţei de profil, controlată de fraţii Adrian şi Dragoş Pavăl din Bacău, a atins pragul de 30 de magazine pe piaţa locală, după o investiţie de 10 mil. euro la Bistriţa. Magazinul, cu o suprafaţă construită de peste 12.000 mp, urmează să fie deschis vineri la Bistriţa.

"Deschidem magazinul nostru cu numărul 30 la 20 de ani de la înfiinţarea firmei. Ne concentrăm în continuare pe extindere'', a declarat Dragoş Pavăl, preşedinte Dedeman. Echipa magazinului din Bistriţa numără 178 de angajaţi iar portofoliul unităţii cuprinde peste 45.000 de articole, din domenii precum materiale de bază în construcţii, gresie şi faianţă, instalaţii termice, instalaţii sanitare, instalaţii electrice, mobilă, decoraţiuni interioare, electrocasnice şi electronice, utilaje, scule şi accesorii şi produse pentru grădină. Magazinul Dedeman din Bistriţa este cel de-al patrulea inaugurat anul acesta, după cele din Constanţa, Râmnicu Vâlcea şi Slatina.

Până în anul 2015, Dedeman are ca target dezvoltarea reţelei naţionale la un total de 45 de magazine. Compania controlată de fraţii Pavăl a avut anul trecut vânzări mai mari cu 29% ca urmare a deschiderii a cinci magazine noi şi a primului an integral de funcţionare al celor cinci unităţi inaugurate în 2010. Compania a reuşit în 2011 să-şi majoreze şi vânzările medii per magazin, de la 19,8 la 20,5 mil. euro (plus 3,5%), în timp ce vânzările me­dii per angajat au crescut cu 4,2%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24