Ziarul de Duminică

Cum să nu cumperi tot ce ţi se bagă pe gât/ de Ziarul de duminică

Cum să nu cumperi tot ce ţi se bagă pe gât/ de Ziarul...

Autor: Ziarul de Duminica

18.07.2013, 23:54 446

Doru Mărculescu

Ajunge!

Ghidul incomod al cumpărătorului modern

(Curs intensiv despre antivânzări)

Cum să faci faţă cu succes unui agent de vânzări uns cu toate alifiile

şi cum să-i eviţi pe ticăloşii care vor să ţi-o tragă cu orice preţ fără pic de alifie

eLiteratura

 

„Aceasta nu este o carte ANTI vânzări. DECLAR O DATĂ PENTRU TOTDEAUNA: ACEASTA ESTE O CARTE DESPRE ANTIVÂNZĂRI. Adică despre acele vânzări care ne chinuie şi ne terorizează, acele vânzări pe care nu le solicităm, ba chiar le evităm. Adică vânzările sub presiune, vânzările înşelătoare, vânzările manipulatoare, vânzările nedorite, vânzările insistente, vânzările de rebuturi şi vânzările pe care nu ni le permitem.”

Doru Mărculescu este General Manager at Infoturism Media. Posesor al unei diplome de inginer, al unui Certificat Profesional in Management si al unui MBA, Doru Marculescu si-a completat pasiunea pentru turism prin obtinerea in cursul acestui an a Brevetului de turism si a Atestatului de Ghid National, ca o evolutie fireasca a coordonarii eficiente a principalului site de turism din Romania – www.infoturism.ro.

Trecand de la experienta businessului personal la cea a multinationalelor, de la cariera de Regional Manager la cea de Director General, de la vanzari si negocieri catre consultanta si training, s-a stabilizat in cele din urma in industria turismului careia ii prognozeaza un boom, de altfel mult asteptat, in urmatorii ani.

„Trecând peste limbajul argotic, Ajunge – cursul antivânzări al lui Doru Mărculescu – este o carte Mare, care va fi citită de generaţii de oameni de vânzări si de consumatori. Ei, bine, chiar dacă si tu ai gândit la fel despre anumite situaţii descrise în carte, poate că nu ai avut autoritatea, determinarea sau curajul să o spui.

Sper ca, în cele din urmă, această carte să schimbe modul de gândire al departamentelor de vânzări, al consumatorilor si al marilor companii, în general.

Ajunge va reaminti oamenilor de vânzări, încă o dată, dacă mai era nevoie, celebra frază a lui Ogilvy: Consumatorul nu e prost, e nevasta ta!” - Anatoli Ciucurovschi, Managing Director, Brandbuilders.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24