Business Hi-Tech

Agenţia de marketing afiliat 2Performant a avut venituri cu 40% mai mari în S1

Agenţia de marketing afiliat 2Performant a avut venituri...

Autor: Ioana Nita

07.07.2017, 00:03 152
2Performant Network, compania locală care operează platforma de marketing afiliat 2performant.com şi agenţia de performance marketing Edge, a înregistrat în prima jumătate a acestui an afaceri cu peste 40% mai mari faţă de primele şase luni din 2016, pe fondul avansului puternic al pieţei de comerţ electronic pe plan local. Anul trecut piaţa locală de comerţ electronic s-a situat la circa 1,8 miliarde euro. „Estimările de creştere ale pieţei de comerţ electronic pentru 2017 sunt de peste 30% faţă de 2016. Observăm o creştere importantă a pieţei de e-commerce de la un an la altul, creş­terea fiind susţinută de lărgirea accesului la internet (unde un impact mare îl au telefoanele mobile) şi creşterea bugetelor de publicitate online cu accent pe zona de perfor­mance”, a declarat Dorin Boe­rescu, CEO-ul 2Performant Net­work (fosta 2Parale Afiliere). În aceste condiţii, agenţia de marketing afiliat şi-a menţinut ritmul de creştere înregistrat anul trecut şi în primele şase luni din 2017. Anul trecut cifra de afaceri a 2Performant Network s-a situat la 10,9 mil. lei, plus 40% comparativ cu 2015. Rata tot mai mare de penetrare a smartphone-urilor în rândul populaţiei a avut un impact considerabil la nivelul pieţei de comerţ electronic din România, circa 40% din totalul achiziţiilor realizate online prin intermediul 2Performant fiind făcute de pe dispozitive mobile.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO