Business Hi-Tech

Orange: Apelurile de pe mobilele de firmă, doar 2% în plus

Orange: Apelurile de pe mobilele de firmă, doar 2% în plus

Autor: Adrian Seceleanu

28.06.2012, 00:07 579

Clienţii persoane fizice cu abonamente şi cartele prepay au vorbit anul trecut cu până la 25% mai mult de pe telefonul mobil, în timp ce de pe cartelele achiziţionate de companii traficul a urcat cu doar 2%, potrivit raportului financiar anual al France Telecom, acţionarul majoritar al Orange, cel mai mare operator local de telefonie mobilă.

"Abonaţii rezidenţiali au vorbit mai mult, traficul crescând cu 16%. Pe segmentul prepay creşterea a fost de 24%. Prin contrast, clienţii din segmentul corporate şi-au mărit traficul cu doar 2%, în principal pe fondul crizei economice", potrivit datelor France Telecom.

Potrivit sursei citate piaţa de telecom din România a avut anul trecut o valoare de 3,12 miliarde de euro, din care serviciile de telefonie mobilă au reprezentat 2,245 mld. euro. "În anul 2011 piaţa de telecomunicaţii a continuat să sufere din cauza efectelor crizei economice şi a politicilor de austeritate ale Guvernului. Scăderea valorică a pieţei de telecom este estimată la 2%, în condiţiile în care telefonia fixă şi cea mobilă şi-au continuat evoluţiile descendente.

Citeşte materialul integral pe www.zfcorporate.ro

Raport France Telecom: majorarea TVA şi reducerea salariilor din România au cântărit greu în consum şi în anul 2011

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO