Business Hi-Tech

Retailerul online Fashion UP: Micii retaileri on-line au nevoie de investiţii pentru a rezista în faţa jucătorilor mari

Alin Stanciu, CEO şi fondator al FashionUp Alin Stanciu, CEO şi fondator al FashionUp

Alin Stanciu, CEO şi fondator al FashionUp Alin Stanciu, CEO şi fondator al FashionUp

Autor: Ioana Nita

17.09.2015, 00:08 1155

În ultimii ani, vânzările online locale au înregistrat creşteri de circa 30%, anul trecut ajungând la peste 1,1 mld. euro, însă treptat piaţa de comerţ electronic se polarizează în jurul marilor jucători, iar micii retaileri online au nevoie de investiţii pentru a rămâne competitivi, este de părere Alin Stanciu, CEO şi fondator al FashionUp, magazin online specializat în comercializarea articolelor de modă.

„Comerţul electronic din România s-a maturizat sem­nificativ în ultimii ani, piaţa s-a polarizat în jurul jucătorilor impor­tanţi, ca atare, pentru a-ţi păstra com­petitivitatea, e nevoie de resurse sem­nifi­ca­tive de capital. Din fericire, noi am re­uşit să obţinem capitalul necesar dez­vol­tării accelerate pentru următorii doi ani.”

Pionierii pieţei locale de comerţ electronic au fost retailerii electro IT, printre care şi magazinul online eMag, care ulterior a adăugat în portofoliu di­fe­rite categorii de produse, de la articole auto la îmbrăcăminte sau chiar mân­care. Aceeaşi strategie de dez­voltare a avut-o şi elefant.ro, care a por­nit ca o librărie online şi a ajuns să vândă şi produse cosmetice şi articole de modă.  Astfel, sub conceptul de „mall online“, „veteranii“ comerţului elec­tronic din România au acaparat practic şi din segmentele de nişă, ceea ce pune presiune pe micii retaileri online. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO