Companii

Coca-Cola revine pe plus, ajutat de exporturi şi promoţii

Autor: Mădălina Dediu Panaete

11.06.2015, 00:07 1068

Coca-Cola HBC România, cel mai mare îmbuteliator de băuturi răcoritoare de pe plan local, a revenit anul trecut pe plus la cifra de afaceri, cu  o creştere de 1% faţă de anul precedent, fiind ajutat de exporturi şi de promoţii, care au compensat scăderea de 6% a volumelor de Coca-Cola, Fanta, Dorna, Burn sau Nestea.

Astfel, îmbuteliatorul bifează al doilea an cu creştere a afacerilor în ultimii şase ani, perioadă în care a renunţat la circa 1.000 de angajaţi şi care a coincis cu un declin pe întreaga piaţă de băuturi nonalcoolice.

Exporturile au devenit un punct important în strategia de creştere a Coca-Cola HBC în România odată cu inaugurarea liniei de producţie a Cappy Pulpy, de la finalul anului 2013.

„În ultimul an, valoarea exporturilor a crescut cu 47% comparativ cu anul 2013. Această creştere o datorăm în primul rând liniei aseptice de producţie Cappy Pulpy din Ploieşti. (...) Brandul Cappy Pulpy produs în România este exportat în zece ţări“, a declarat pentru ZF prin intermediul e-mailului Dragoş Ion, CFO al Coca-Cola HBC România.

Exporturile au reprezentat anul trecut circa 5,5% din vânzările îmbuteliatorului, care operează trei fabrici la Ploieşti, Timişoara şi Vatra Dornei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO