Adrian Pascu, românul care conduce operaţiunile producătorului de iaurturi Danone în România şi în regiune, spune că anul 2016 a fost unul bun pentru business, cu creştere atât pentru cifra de afaceri, cât şi pentru profitabilitate, evoluţie care va asigura dezvoltarea companiei pe termen lung.
„Putem spune că strategia de valorizare şi creştere profitabilă pe care am lansat-o în anul 2015 s-a aplicat perfect şi anul trecut şi o vom continua şi anul acesta. Segmentul sănătate activă, care, de altfel, a fost deschis de Danone cu produse cum sunt Activia şi Actimel, are cea mai mare rată de creştere de-a lungul anului, de două cifre“, a declarat Adrian Pascu, director general al producătorului de iaurturi Danone în România, Bulgaria şi ţările adriatice.
Din această funcţie, managerul conduce operaţiunile Danone România, o companie cu afaceri de 484 mil. lei în 2015, dar coordonează şi echipele de management ale Danone din Bulgaria, Moldova şi ţările adriatice.
Adrian Pascu a preluat conducerea companiei în luna august a anului 2015, fiind primul român numit la conducerea subsidiarei locale a celui mai mare producător de iaurturi.
Declaraţiile managerului privind cifra de afaceri şi profitabilitatea companiei anul trecut vin în condiţiile în care în primul semestru din 2016 compania a raportat o cifră de afaceri de 245 milioane de lei (55 mil. euro), în creştere cu aproape 7% faţă de perioada similară a anului anterior.