Retail&Agrobusiness

Cum explică Domo închiderea magazinelor. Situaţia dificilă din piaţă şi numeroasele controale nejustificate ale statului au dus la restructurare

Cum explică Domo închiderea magazinelor. Situaţia...

Autor: Cristina Rosca

23.11.2015, 00:06 1367
Retailerul electro-IT Domo, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe această piaţă, se află de mai mulţi ani în proces de restructurare, însă recent compania a decis să închidă magazinele fizice şi să se concentreze pe online. Ziarul Financiar a scris despre această mutare în urmă cu circa o săptămână, însă până vineri oficialii companiei nu au răspuns solicitărilor pentru a explica situaţia.
 
La finalul săptămânii oficialii companiei au trimis prima poziţie oficială a retailerului în care vorbesc despre motivele restructurării businessului.
 
„Domo SRL se află în plin proces de restruc­tu­rare a activităţii, ceea ce implică, în primul rând, schimbarea profundă a strategiei de business. În decursul acestui proces, managementul companiei a luat decizii dificile, care au fost determinate şi de condiţiile de piaţă nefa­vorabile, şi de controa­lele nejustificate şi constante ale instituţiilor de stat“, spune Thomas Klein, direc­torul general al reţe­lei, numit acum câteva zile la conducerea retailerului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO