Cornel Cărămizaru, managing director la FrieslandCampina România: Creşterea vânzărilor a fost un obiectiv secundar, la care a contribuit semnificativ pariul nostru de a investi şi a dezvolta segmentul local de lactate prin gama «Pur şi Simplu»
FrieslandCampina România, producătorul Napolact, a terminat anul trecut cu o cifră de afaceri de 331 milioane de lei, în creştere cu 4% faţă de anul precedent.
De asemenea, compania a revenit pe profit, conform informaţiilor furnizate de reprezentanţii companiei, care nu au indicat însă valoarea rezultatului net.
În cursul anului trecut producătorul a integrat activităţile FrieslandCampina S.A, Napolact S.A şi Industrializarea Laptelui Mureş S.A într-o singură entitate, FrieslandCampina SA şi a consolidat, totodată, raportarea financiară.
Revenirea pe profit a venit în urma finalizării programului de consolidare a operaţiunilor de producţie şi a implementării unui program de investiţii extensiv în cele două fabrici din Cluj-Napoca şi Târgu-Mureş, conform informaţiilor furnizate de companie.