Retail&Agrobusiness

Producătorul Napolact: Ne-am concentrat pe dezvoltarea produselor şi retehnologizare şi asta ne-a adus profit

Cornel Cărămizaru, managing director la FrieslandCampina România: Creşterea vânzărilor a fost un obiectiv secundar, la care a contribuit semnificativ pariul nostru de a investi şi a dezvolta segmentul local de lactate prin gama «Pur şi Simplu»

Cornel Cărămizaru, managing director la FrieslandCampina România: Creşterea vânzărilor a fost un obiectiv secundar, la care a contribuit semnificativ pariul nostru de a investi şi a dezvolta segmentul local de lactate prin gama «Pur şi Simplu»

Autor: Mădălina Dediu Panaete

15.06.2017, 00:05 372
FrieslandCampina România, producătorul Napolact, a terminat anul trecut cu o cifră de afaceri de 331 milioane de lei, în creştere cu 4% faţă de anul precedent.
 
De asemenea, compania a revenit pe profit, conform informaţiilor fur­nizate de reprezentanţii companiei, care nu au indicat însă valoarea rezultatului net.
 
În cursul anului trecut producătorul a integrat activităţile FrieslandCampina S.A, Napolact S.A şi Industrializarea Laptelui Mureş S.A într-o singură entitate, FrieslandCampina SA şi a consolidat, totodată, raportarea financiară.
 
Revenirea pe profit a venit în urma finalizării programului de consolidare a operaţiunilor de producţie şi a imple­mentării unui program de investiţii extensiv în cele două fabrici din Cluj-Napoca şi Târgu-Mureş, conform informaţiilor furnizate de companie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO