Retail&Agrobusiness

Veniturile reţelei de magazine Penny Market au urcat la 675 mil. euro în 2016. „România a avut cea mai mare creştere din grup“

Daniel Gross, executivul care conduce operaţiunile locale ale Penny Market, spunea recent  că retailerul vrea să îşi dubleze reţeaua de magazine din România în următorii 8-10 ani, urmând să ajungă la 400 de unităţi

Daniel Gross, executivul care conduce operaţiunile locale ale Penny Market, spunea recent că retailerul vrea să îşi dubleze reţeaua de magazine din România în următorii 8-10 ani, urmând să ajungă la 400 de unităţi

Autor: Mădălina Dediu Panaete

03.04.2017, 00:07 553

„Penny International a înregistrat din nou cea mai mare creştere a veniturilor în România, de 12,5%. România a fost urmată de Ungaria, cu un avans de 6,6%.“

Retailerul de tip discount Penny Market, parte a grupului german Rewe, a avut anul trecut venituri mai mari cu 12,5%, ajungând la aproape 675 de milioane de euro, conform calculelor ZF pe baza celui mai recent raport al Rewe.

În 2015 (ultimele date disponibile pe site-ul Ministerului de Finanţe), Rewe România, subsidiara locală a grupului german Rewe, a avut venituri de 2,66 miliarde de lei (600 mil. euro), similare cu cifra de afaceri.

„În Italia, Austria, Ungaria, Ro­mânia şi Cehia, Penny International a generat venituri de 4,2 miliarde de euro, în creştere cu 4,1% comparativ cu anul precedent (ajustat la evoluţia cursului de schimb). Ţările care au realizat cele mai mari venituri sunt Cehia (1,2 mld. euro), Italia (1,1 mld. euro) şi Austria (780 mil. euro). Penny International a înregistrat din nou cea mai mare creştere a veniturilor în România, de 12,5%. România a fost urmată de Ungaria, cu un avans de 6,6%“, se arată în raportul grupului german Rewe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO