Companii

ZF Who’s who in business România. Astăzi, Onno Rombouts, managing director Heineken

Onno Rombouts, managing director Heineken. Fotograf: Bogdan Iordache

Onno Rombouts, managing director Heineken. Fotograf: Bogdan Iordache

25.09.2015, 00:05 815

Onno Rombouts a preluat în 2012 conducerea Heineken România, al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa berii, după ce anterior a fost managing director export şi director regional commerce în zona Asia-Pacific, fiind stabilit la Singapore.

De-a lungul carierei de 20 de ani în industria berii, Onno Rombouts a lucrat în mai multe ţări precum Olanda, Republica Dominicană sau Ungaria.

În perioada 2006 – 2009 a fost directorul general al producătorului de bere Surinaamse Brouwerij NV din sudul Africii, iar între 2002 şi 2006 a fost directorul comercial al Brau Union în Ungaria.

În România, Onno Rombouts conduce o companie cu afaceri de peste 1 miliard de lei la nivelul anului trecut şi peste 1.000 de angajaţi. Heineken România a avut anul trecut un profit net de 139 milioane de lei, conform mfinante.ro. Grupul olandez Heineken are în România patru fabrici la Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova şi Mureş.

Grupul a intrat pe piaţa românească în anul 2003, atunci când a achiziţionat Brau Union, iar în 2007 şi-a schimbat numele în Heineken România.

Producătorul are în portofoliu mărci de bere precum Heineken, Ciuc, Silva, Bucegi, Neumarkt, dar şi de cidru: Strongbow şi Old Mout.

Compania şi-a majorat vânzările, dar şi marja de profit în primul semestru din acest an comparativ cu perioada similară din 2014, conform ultimelor date.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO