ZF Live

ZF Live. Alexandru Mazilu, Logitech: Vânzările de echipamente periferice pentru gaming se ridică la peste 8 mil. € în România

Alexandru Mazilu, Logitech

Alexandru Mazilu, Logitech

Autor: Roxana Rosu, Ioana Nita

04.11.2016, 00:06 462

Piaţa locală de echipamente periferice pentru gaming, incluzând zona de mouse-uri, tastaturi, camere web şi căşti, este esti­mată la 8-10 milioane euro, în condiţiile în care România s-a înscris în trendul mon­dial de creştere rapidă pe acest segment.

„E o schimbare majoră de paradigmă, vedem un trend impresionant în care apar atleţi online, competiţii online pe jocuri gen Counter Strike Global Offensive sau League of Legends. De exemplu, vedem din nou creştere pe camerele web pentru că sunt mulţi copii care se joacă şi fac live streaming. Piaţa este estimată la 8-10 mil. euro pe zona de mouse, tastaturi, camere web şi căşti pentru gaming“, a spus la ZF Live Alexandru Mazilu, country manager pe România şi Bulgaria în cadrul Logitech, unul dintre  cei mai mari producători de componente şi periferice IT.

Segmentul de gaming este cel care susţine în prezent piaţa de desktopuri şi im­plicit şi pe cea de componente şi peri­fe­rice pentru calculator, dat fiind că noile jo­cu­ri video pentru PC  necesită per­for­manţe ridicate în ceea ce priveşte memoria şi puterea de procesare grafică a PC-ului, pre­cum şi o serie de „accesorii“ – de la mouse-uri, tastaturi şi căşti până la volane şi scaune speciale. În ultimii trei ani, vânzările Logitech de echipamente periferice dedicate jo­curilor pentru PC s-au triplat, ponderea acestora în total afaceri fiind tot mai mare. Pentru a acoperi mai bine cererea, compania de origine elveţiană a seg­mentat businessul în „entry“, „medium“ şi „pro“, spon­so­rizând şi echipe de gaming.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO