Auto

Directorul general al BMW Group România: „Creştem spre volumele din 2008 şi vedem în continuare potenţial de creştere şi dezvoltare“

Wolfgang Schulz, director general al BMW Group România: 

Este o creştere naturală care valorifică oportunităţile din piaţă. Investiţiile sunt influenţate de mai mulţi factori: greenfield vs. adaptarea unui centru deja existent, dimensiunea dealership-ului şi locaţia şi costurile locale de dezvoltare

Wolfgang Schulz, director general al BMW Group România: Este o creştere naturală care valorifică oportunităţile din piaţă. Investiţiile sunt influenţate de mai mulţi factori: greenfield vs. adaptarea unui centru deja existent, dimensiunea dealership-ului şi locaţia şi costurile locale de dezvoltare

Autor: Bogdan Alecu

27.05.2016, 00:05 216

Vânzările BMW au crescut cu 64% în primul trimestru faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 578 de maşini potrivit datelor companiei. Raportat la primul trimestru din 2008 creşterea este de 1,5%, dar este faţă de momentul de vârf al pieţei auto locale. La acea vreme piaţa locală avea potenţialul de a livra 400.000 de autovehicule, faţă de numai 120.000 anul trecut. 

„Creştem spre volumele din 2008 şi vedem în continuare potential de creştere şi dez­voltare“, a spus Wolfgang Schulz, di­rector general al BMW Group România. 

Vânzările de autoturisme au atins în pri­mul trimestru un volum de aproape 20.000 de unităţi, în creştere cu 11,4% faţă de pe­rioada similară a anului trecut, fiind cel mai mare volum din ultimii şapte ani, depăşind inclusiv piaţa din 2010, potrivit datelor Asociaţiei Producătorilor şi Im­porta­torilor de Automobile (APIA). Volume mai mari în primul trimestru s-au realizat ultima oară în 2009, primul an de criză al pieţei locale, când vânzările se prăbuşeau cu 50% faţă de anul anterior.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Power Summit 2025