Auto

Şeful DHL România: 85% din clienţii companiei sunt IMM-uri, cheia dezvoltării businessului nostru

Daniel Kearvell, managing director al DHL Express România: Din cei 5.000 de clienţi pe care îi avem 85% sunt întreprinderi mici şi mijlocii. (...) Investim în programe dedicate şi platforme pentru IMM-uri.

Daniel Kearvell, managing director al DHL Express România: Din cei 5.000 de clienţi pe care îi avem 85% sunt întreprinderi mici şi mijlocii. (...) Investim în programe dedicate şi platforme pentru IMM-uri.

Autor: Mirabela Tiron

28.05.2014, 00:05 380
Compania de curierat expres şi logistică DHL România, controlată de gigantul Deutsche Post (Poşta Germană), a finalizat anul trecut cu o cifră de afaceri de 50 mil. euro, în creştere cu 19% faţă de anul anterior.
 
Primul trimestru din acest an a adus un avans cu 10% al volumelor de colete livrate, estimat de altfel pentru întreg anul.
 
„A fost un mix format din investiţii, focusul pe între­prinderi mici şi mijlocii, lansarea de noi produse (...)“, a explicat Daniel Kearvell, managing director al DHL Express România, creşterea afacerilor de anul trecut.
 
DHL este al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa de curierat estimată la 250 de milioane de euro anul trecut. Liderul pieţei este compania de curierat FAN Courier, controlată de antreprenorii români Felix Pătrăşcanu şi fraţii Adrian şi Neculai Mihai. FAN Courier ocupă prima poziţie în topul celor mai mari jucători cu o cifră de afaceri de 62,5 milioane de euro. Pe piaţă mai activează companiile TNT România, UPS şi alţi jucători.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO